اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

سپاه پاسداران سبب ماندگاری انقلاب اسلامی شد

استاندار زنجان گفت: تاسیس سپاه پاسداران سبب ماندگاری انقلاب اسلامی ایران شده است.

سپاه پاسداران سبب ماندگاری انقلاب اسلامی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد عمران روستایی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دوم اردیبهشت سال 58 در روزشمار انقلاب اسلامی یک اقدام بسیار بزرگی به شمار می‏رود.

وی با اشاره به اینکه تصمیم امام راحل (ره) در زمینه تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبب ماندگاری، استمرار و دوام انقلاب اسلامی شد، خاطرنشان کرد: قوام و دوام انقلاب اسلامی در گرو این تصمیم بزرگ معمار کبیر انقلاب بوده است.

*سپاه پاسداران یک مجموعه ولایی و انقلابی است

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران یک مجموعه پر انرژی، ولایی و انقلابی به شمار می‏رود، تصریح کرد: این نهاد مقدس همواره به اصول انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معتقد است.

وی با تاکید بر اینکه تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در یک مقطع بسیار حساس سبب امیدواری مردم شده بود، اضافه کرد: این نهاد مجموعه‏ای از درون مردم و در خدمت آنها بود که سبب اعتماد مردم شد.

*سپاه تضمین‌کننده مسیر انقلاب شد

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه فرمان امام راحل برای تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تضمین‌کننده مسیر انقلاب و اصول و آرمان‏های آن شد، ادامه داد: این مجموعه جان بر کف و فداکار امروز برای ساماندهی هر گونه نیازی در جامعه وارد عمل می‎‎شود.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از تاسیس به جایی رسید که گره‏گشای مشکلات کشور شد، اذعان داشت: این نهاد مقدس نجات‌دهنده کشور از فتنه‏ها و خطرها شده است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مدافع منافع مردم و نظام است، یادآور شد: این مجموعه ولایی از دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست می‏کند.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز مستحکم‏ترین خاک‏ریز‏ها در دفاع از دستارودهای نظام است.

رئوفی‏نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه‏های عمران روستایی استان زنجان تصریح کرد: باید برای اتمام پروژه‏ها در استان برنامه‏ریزی شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‏ها باید در استان زنجان اولویت‏بندی شود، اضافه کرد: حجمی از پروژه‏ها نیز برای بهره‏برداری در سفر چهارم ریاست جمهوری آماده شود.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول