اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن عکاسان استان بوشهر خبر داد

فراخوان نمایشگاه عکس برای کمک به زلزله‌زدگان دشتی

رئیس انجمن عکاسان استان بوشهر گفت: انجمن عکاسان استان بوشهر با همکاری انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر نمایشگاه عکسی برای کمک به زلزله‌زدگان برگزار می‌کند.

فراخوان نمایشگاه عکس برای کمک به زلزله‌زدگان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای همدردی با بازماندگان حادثه دلخراش زلزله در منطقه شنبه برای جلب کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان و عمران و آبادانی این خطه از استان عزیزمان و به منظور ایجاد زمینه‌های عاطفی هر چه بیشتر، با برگزاری نمایشگاه عکسی از صحنه‌های مختلف زلزله (بخش شنبه و روستاهای طسوج، درویشی، باغان، احمدحاجی و...) از عکاسان استان بوشهر دعوت به همکاری می‌شود.

وی بیان کرد: عواید حاصل از فروش آثار به زلزله‌زدگان اختصاص خواهد یافت، هنرمندان عرصه هنر عکاسی استان به منظور مشارکت در این امر خیر آثار خود را به دبیرخانه‌ای که به همین منظور تشکیل گردیده تحویل دهند.

صادقی در ارتباط با موضوعات و محورهای این نمایشگاه گفت: همکاری و همدلی مسئولان و مردم در کمک رسانی به زلزله زدگان، حضور مسئولان کشوری در منطقه و تاثیر آن در روحیه زلزله‌زدگان، دین و معنویت، نقش و جایگاه آن در حفظ روحیه افراد در مناطق زلزله‌زده، وسعت ویرانی‌ها، آلام و دردهای مردم در منطقه زلزله‌زده، نقش و جایگاه تشکل‌های غیر دولتی در جمع آوری و ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مناطق زلزله زده از جمله موضوعات و محورهای این نمایشگاه است.

رئیس انجمن عکاسان استان بوشهر در ارتباط با مقررات عمومی این نمایشگاه با بیان اینکه شرکت برای تمامی عکاسان حرفه‌ای و آماتور استان بوشهر آزاد است، گفت: هر‌ عکاس می‌تواند حداکثر  10 عکس به صورت تک عکس به دبیرخانه ارسال کند و آثار می‌تواند به صورت آنالوگ یا دیجیتال تدریجا سیاه و سفید عرضه شود.

صادقی خاطرنشان کرد: آثار آنالوگ باید پس از اسکن، مطابق با کیفیت عکس‌های دیجیتال و در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و نگاتیو آثار آنالوگ و فایل آثار دیجیتال باید نزد عکاس موجود باشد.

وی ادامه داد: عکس‌ها باید باکیفیت 300 dpi با فرمت tiff یا jpeg با اندازه( 60*90 سانتی مترو با بالاترین وضوح وکیفیت) باشند، ضمن اینکه تحویل عکس به منزله خروجی عکس‌ها است و ادیت و ویراش تصاویر به عهده عکاس خواهد بود.

رئیس انجمن عکاسان استان بوشهر اظهار داشت: بر روی لوح فشرده، نام ، نام خانوادگی و شماره تلفن همراه ونام استان و شهرستان خود را بنویسید.

صادقی افزود: برگزارکننده ضمن به کاربردن نهایت کوشش خود در حفظ و نگهداری آثار ارسالی هیچ گونه مسئولیتی در قبال آسیب‌های ناشی از ارسال نامطلوب را نمی‌پذیرد.

وی تاریخ ارسال آثار را سوم تا  یازدهم  اردیبهشت ماه 1392 ذکر کرد و گفت: تمامی عکس‌ها دارای کادری مشکی برای نصب و دقت در چسباندن برروی شاسی در اطراف عکس گذاشته خواهد شد که به عهده برگزارکننده خواهد بود، و آثار پس از بازبینی و داوری در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/66006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول