اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست توزیع برق مهدیشهر خبر داد

اجرای 492 پروژه برق‏رسانی در مهدیشهر

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان مهدیشهر از اجرای 492 پروژه برق‏رسانی در مهدیشهر به همت متخصصان صنعت برق استان سمنان خبر داد.

اجرای 492 پروژه برق‏رسانی در مهدیشهر

حسین حافظی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در مهدیشهر اظهار داشت: 492 پروژه عمرانی و برق‏رسانی در شهرهای مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین و روستاهای این شهرستان به اجرا درآمده است.

وی با اعلام اینکه شش هزار و 580 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در این شهرستان احداث شده است، گفت: 11 هزار و 288 متر خط 20 کیلوولت هوایی هم در مهدیشهر دایر شده است.

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان مهدیشهر به نصب 24 دستگاه پست هوایی برق اشاره کرد و ادامه داد: با بهره‏برداری از این ترانس‏ها، سه هزار و 290 کیلوولت آمپر به ظرفیت برق این شهرستان افزوده شده است.

حافظی با عنوان اینکه 45 هزار و 257 متر شبکه فشار ضعیف در مهدیشهر بهینه‏سازی شده است، تصریح کرد: اجرای طرح اصلاح 46 هزار و 268 متر خطوط فشار متوسط هوایی از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان محسوب می‏شود.

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان مهدیشهر از تعمیر و بهسازی 21 دستگاه ترانس برق خبر داد و یادآور شد: تست شش هزار و 153 دستگاه لوازم اندازه‏گیری مشترکان عادی و سنگین (دیماندی) شهرستان مهدیشهر نیز انجام شده است.

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول