اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس:

بانک‌ها حق ندارند تسهیلات را برگردانند/ بانک‌ها در تعطیلی برخی پروژه‌ها مقصرند

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: بانک‌ها در این استان به دلیل برگرداندن تسهیلات در تعطیلی پروژه‌ها مقصرند.

بانک‌ها حق ندارند تسهیلات را برگردانند/ بانک‌ها در تعطیلی برخی پروژه‌ها مقصرند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از هر چیز درخواست کرد که برنامه‌ها و دستورالعمل چنین جلساتی از چند روز پیش برای مطالعه در اختیار نمایندگان مجلس قرار گیرد نه این‌که نماینده تنها ساعاتی قبل از جلسات دعوت شوند.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید برای ما دستور کار چنین نشست‌های مهمی فرستاده شود تا احیانا بتوانیم با قدرت چانه زنی که در مجلس داریم برخی مشکلات را در کمیسیون‌ها مطرح کنیم و این‌گونه بتوان برخی از مشکلات استان را در بحث اعتبارات برطرف کرد.

بزرگواری در ادامه با انتقاد شدید از برخی بانک‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد که تسهیلات را برمی‌گردانند، گفت: این چه معنی دارد که برخی بنگاه‌ها و پروژه‌های ما از کمبود اعتبارات در رنج و عذابند و از طرف دیگر این آقایان تسهیلات را بر می‌گردانند.

این مقام مسئول با بیان این‌که برخی بانک‌ها در تعطیلی پروژه‌ها در استان مقصرند، تصریح کرد: علاوه بر این که نباید تسهیلات را برگردانند بلکه در ارائه آن‌ها نباید سخت‌گیری کرد تا چرخ توسعه استان به حرکت درآید.

بزرگواری با درخواست از بانک‌ها که باید تسهیلات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به متقاضیان پای کار و کارآفرین داد، افزود: اجازه ندهیم که با این کار یعنی برگرداندن تسهیلات، سخت‌گیری و دیر عمل کردن در پرداخت‌ها پروژه‌ها و کارهای تولیدی با بن‌بست روبرو شوند.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با درخواست از مسئولان استانی برای بهتر دیدن مناطق محروم گفت: در این استان جاهای محرومی وجود دارد که ممکن است بسیاری از مسئولان ما با آن نواحی و مناطق آشنایی نداشته باشند.

انتهای پیام/2571/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول