اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمان تخریب بنای غیرمجاز اراضی کشاورزی صورت گرفت

ضبط انبار کراک‌پزی در مازندران‌

مدیرجهاد کشاورزی آمل گفت: در حین اجرای قلع و قمع یک باب انباری در کنار رودخانه که محل کراک‌پزی و تولید گراس بوده مشاهده و مقادیری از دستگاه‌ها و تجهیزات مواد مخدر کشف و از سوی ماموران انتظامی شهرستان ضبط شد.

ضبط انبار کراک‌پزی در مازندران‌

مرتضی امینی‌نیاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: در اجرای حکم قلع و قمع و در راستای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، 10 مورد اعیانی در حال احداث و سه مورد دیوارکشی در اراضی کشاورزی شهرستان آمل تخریب شد.

 کشف محل کراک‌پزی و تولید گراس

وی بیان کرد: در حین اجرای قلع و قمع یک باب انباری در کنار رودخانه و در حاشیه شهرک احداثی غیرمجاز که محل کراک‌پزی و تولید گراس بوده مشاهده و مقادیری از دستگاه‌ها، وسایل و تجهیزات مواد مخدر کشف و از سوی ماموران انتظامی شهرستان ضبط شد.

امینی همچنین با اشاره به اینکه در راستای ارتقای سطح علمی، مهارتی و بهره‌وری از منابع آبی و استفاده بهینه از نهاده‌های کشاورزی یک دوره کلاس آموزشی و مهارتی با عنوان استفاده بهینه از منابع آبی و نهاده‌های کشاورزی در شهرستان آمل برگزار شد، گفت: این دوره آموزش با هماهنگی اداره آموزش و ترویج مدیریت جهادکشاورزی شهرستان، توسط مرکز جهادکشاورزی دهستان هرازپی جنوبی و با شرکت بیش از 20 نفر از کشاورزان و با حضور کارشناسان مرکز، ناظرین برنج و گیاه پزشکی صورت گرفت.

وی افزود: فراگیران با موضوع‌هایی چون استفاده بهینه از کودهای شیمیایی، سموم و علف‌کش‌ها و کاهش مصرف آن و نیز استفاده بهینه از منابع آبی برای افزایش محصولات زراعی آشنا شدند.

انتهای ‌پیام/‌86011/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول