اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تاکید کرد

وحدت اتحادیه‌های دانشجویی برای گسترش گفتمان‌سازی

مسئول جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: فضای جنبش دانشجویی از هم گسیخته است و وحدت اتحادیه‌ها برای گسترش گفتمان‌سازی مهم است تا به سمت آرمان‌گرایی برسیم.

وحدت اتحادیه‌های دانشجویی برای گسترش گفتمان‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مهدی رزم‌آرا در نشستی در دفتر خبرگزاری فارس خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه اسلامی بعد از سال 76 دیگر فرصت آزمایش و خطا ندارد، اظهار داشت: برای رسیدن به حماسه سیاسی در فضای عقلانی و منطقی نباید تنها به دنبال شعارهای عدالت، مبارزه با فساد و ساده زیستی باشیم چرا که این شعارها تنها حرف است و دستاورد ندارد.

وی گفت: مشکل اصلی ایران اقتصاد و فرهنگ نیست بلکه مدیریت است به همین دلیل باید رئیس جمهوری انتخاب شود که نزدیکترین ویژگی‌ها را نسبت به ولایت داشته باشد.

مدیریت صحیح منطبق بر فصل‌الخطاب بودن منویات مقام معظم رهبری است

مسئول جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ولایت‌مداری را از دیگر پارامترها برای یک مدیریت درست برشمرد و افزود: ولایت‌مداری به معنی به جای خود سکوت کردن و در جای خود فریاد زدن است که این عکس‌العمل‌ها در راستای مدیریت صحیح زمان منطبق بر فصل‌الخطاب بودن منویات مقام معظم رهبری است.

رزم‌آرا خردجمعی، قانون‌گرایی و قانون‌مداری را شاخصه‌های اصلی یک رئیس جمهور اصلح برشمرد و اضافه کرد: سابقه اجرایی کلان و سابقه سیاسی هر دو مهم هستند.

وی درک فرهنگی یک کاندیدای انتخاباتی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد:باید در اداره امور بینش فرهنگی داشته باشیم.

خرد‌جمعی یعنی استفاده از ظرفیت فکری و عملی تمام افراد پایبند به ولایت فقیه

مسئول جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه خرد جمعی یعنی استفاده از ظرفیت فکری و عملی همه افرادی که پایبند به ولایت فقیه باشند، ابراز داشت: مملکت را نباید با یک گروه و دسته خاص چرخاند.

رزم‌آرا قانون‌گرایی، نشاط و پرکاری و ساده زیستی را برای اداره مجموعه مدیریتی نظام مقدس اسلامی ضروری دانست.

وی با اشاره به اینکه مطالبه‌های دانشجویی را از سطح پایین به سطح کلان برده‌اند، عنوان کرد: این یک نقد به خود دانشجویان است.

مسئول جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اذعان داشت: فضای جنبش دانشجویی از هم گسیخته است و وحدت اتحادیه‌ها برای گسترش گفتمان‌سازی مهم است تا به آرمان‌گرایی برسیم.

انتهای پیام/69017/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول