اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تمام وجود برابر پرسپولیس به میدان می‌رویم

خلعتبری: سپاهان قهرمان جام حذفی می‌شود/ موتور گلزنی ما مشکل ندارد

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: با تمام وجود برابر پرسپولیس به میدان می‌رویم و اطمینان داشته باشید سپاهان قهرمان جام حذفی می‌شود.

خلعتبری: سپاهان قهرمان جام حذفی می‌شود/ موتور گلزنی ما مشکل ندارد

محمدرضا خلعتبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم ما استحقاق گرفتن حداقل یک جام را دارد و در بازی‌های گذشته نیز خستگی بازی‌ها بود که موجب افت سپاهان شده بود اما آن نتایج چیزی از ارزش‌های سپاهان و بازیکنان ما کم نمی‌کند.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در دو بازی آینده خودمان در جام حذفی و لیگ بتوانیم سه امتیاز کامل را کسب کنیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در ادامه به بازی تیمش برابر پرسپولیس در فینال جام حذفی اشاره کرد و افزود: بازی بسیار سختی را برابر این تیم داریم چراکه پرسپولیس هم مهره‌های بسیار خوبی دارد اما تیم ما در حال حاضر چیزی برای از دست دادن ندارد.

وی با بیان اینکه قصد داریم قهرمان جام حذفی بشویم تاکید کرد: قصد داریم با تمام وجود برابر پرسپولیس به میدان رفته و قهرمان جام حذفی بشویم.

خلعتبری در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد سپاهان موقعیت‌های بسیاری را در بازی برابر الغرافه از دست داد و همین موضوع می‌تواند کار را برای بازی با پرسپولیس سخت کند اضافه کرد: درست است که چندین موقعیت از دست دادیم اما سه گل هم به ثمر رساندیم و شرایط فوتبال به همین شکل است.

وی ادامه داد: در کمال تاسف مشکل تیم ما در کار دفاعی بود که در کل تیم نمی‌توانستیم آنطور که باید به دفاع بپردازیم که این موضوع کار ما را سخت کرد.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: قصد داریم در بازی برابر پرسپولیس با تمام وجود بازی کنیم و اطمینان هم داشته باشید تنها برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم و قهرمان هم می‌شویم و مشکلی از بابت گلزنی نداریم.

وی تاکید کرد: پرسپولیسی‌ها هم دوست دارند قهرمان جام حذفی شوند اما تیم ما هم نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد و امیدوارم هر تیمی که استحقاقش را داشته باشد قهرمان می‌شود.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول