اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تأکید کرد

لزوم استفاده از ایده‌های جدید در پر کردن اوقات فراغت جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به لزوم ساماندهی برنامه‌های ویژه اوقات فراغت جوانان بر لزوم استفاده از ایده‌های نو در این زمینه تأکید کرد.

لزوم استفاده از ایده‌های جدید در پر کردن اوقات فراغت جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران ظهر امروز در دومین جلسه ساماندهی برنامه‌های اوقات فراغت تابستان 92 با بیان اینکه در قانون بر لزوم پر کردن این اوقات به شکل مناسب و به صراحت تأکید شده است، گفت: هماهنگی مدیران دستگاه‌ها و کارشناسان در این خصوص ضروری به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌‌ریزی در این زمینه خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌ها توجه داشته باشند که باید این گونه جلسات را مهم تلقی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه این سازمان به عنوان دبیرخانه شورای فراغت فعالیت می‌کند، تصریح کرد: اصل کار برعهده دستگاه‌های استان بوده و هر اداره‌ای باید بنا به تخصص خود کار کند.

تیشه‌گران دستگاه‌های متولی را از موازی کاری بر حذر داشت و گفت: نباید اینگونه باشد که چند دستگاه به صورت همزمان یک کار را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه طی سالیان گذشته برنامه‌های اوقات فراغت به صورت روتین برگزار شده است، اظهار کرد: امسال باید به دنبال کار و ایده‌های جدید در این زمینه باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه هر اداره‌ای باید به طور مجزا برنامه‌های خود را به دبیرخانه شورا ارائه دهد، خاطرنشان کرد: طرح‌های نو استان می‌تواند به استان‌های دیگر نیز صادر شود.

تیشه‌گران با اشاره به اینکه بحث مالی پرکردن اوقات فراغت بر عهده دستگاه‌ها است، اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان در این زمینه می‌تواند کمک‌هایی نیز داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت فقط مختص جوانان نیست، اظهار کرد: این گونه برنامه‌ها منحصر به قشر، سن و صنف خاصی نیست و همگان می‌توانند از این گونه برنامه‌ها استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه برنامه‌های ویژه  اوقات فراغت در تمام فصول سال قابل اجرا است، خاطرنشان کرد: در این زمینه می‌‌‌توان از ظرفیت سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد نیز استفاده کرد.

تیشه‌گران با یادآوری شعار امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی خاطرنشان کرد: باید با تصویب طرح‌های مناسب و اجرای فعالیت‌های مطلوب وظیفه خود را در این خصوص ایفا کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد طی جلسات آینده تصمیم‌گیری‌های مناسبی در خصوص پر کردن اوقات فراغت جوانان گرفته شود.

انتهای پیام/79012/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول