اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان:

رسانه‏ها نقش نخست را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند‌

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان با اذعان به اینکه مطبوعات و رسانه‏ها نقش اول را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند، از برگزاری نشست‏های هم‏اندیشی با خبرنگاران با موضوع انتخابات در این استان خبر داد.

رسانه‏ها نقش نخست را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخایی در مورد نقش مطبوعات و رسانه‏های گروهی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مقام معظم رهبری برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی را بزرگ‏ترین حماسه سیاسی عنوان کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا، نقش رسانه‏ها و مطبوعات به عنوان حلقه واسطه و کانال بین مردم و افکار عمومی و بخش‏های تاثیرگذار بسیار مهم و اثرگذار است.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان افزود: در این زمینه، مطبوعات در عرصه آگاهی بخشیدن و اطلاع‏رسانی در جامعه نقش به سزایی بر عهده دارند که یکی از وظایف اصلی آنان در سال حماسه سیاسی اطلاع‏رسانی، آگاهی دادن، افزایش بصیرت و جلب مشارکت‏های مردمی برای حضور حداکثری و باشکوه مردم در پای صندوق‏های رأی انتخابات است.

کارخایی افزود: هدایت و راهنمایی افکار عمومی بر عهده رسانه‏ها و مطبوعات است که در این میان با توجه به تاثیرگذاری آنان بین مردم آنها می‏توانند در انجام رسالت و تعهد خبرنگاری از این بستر برای حفظ دستاوردها و ارزش‏های والای انقلاب اسلامی که برگزاری باشکوه و گسترده انتخابات آتی از ارزش‏های گرانقدر و حماسه‏ای مردمی است، بهره بگیرند.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان با اشاره به تمهیدات مختلف جهت حضور حداکثری مردم گفت: برگزاری مصاحبه‏های مطبوعاتی و برگزاری نشست هم‏اندیشی با خبرنگاران، فعال کردن روابط عمومی‏ها، برگزاری جلسه شورای اطلاع‏رسانی در امر انتخابات و ... از جمله برنامه‏هایی محسوب می‏شود که در این زمینه پیش‏بینی شده است.

انتهای پیام/2249/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول