اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اطلاع‌رسانی افتتاح یک پروژه و شائبه تبلیغ انتخاباتی

اخیرا تعدادی بنر در سطح شهر برای اطلاع‌رسانی افتتاح یک پروژه نصب شده و این شائبه در ذهن برخی از شهروندان به‌ وجود آمده که این کار ممکن است اقدامی تبلیغی در انتخابات شوراها برای اعضای شورای شهر باشد.

اطلاع‌رسانی افتتاح یک پروژه و شائبه تبلیغ انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اخیرا تعدادی بنر در سطح شهر برای اطلاع‌رسانی افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح الهیه نصب شده است.

تعداد این بنرها بیش از یک اطلاع‌رسانی ساده است و این شائبه در ذهن برخی از شهروندان به‌وجود آمده که این کار ممکن است اقدامی تبلیغی در انتخابات شوراها برای اعضای شورای شهر باشد. به‌ همین دلیل با 2 نفر از اعضای شورای شهر گفت‌و‌گو کردیم.

سیداحسان احسانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: طی روزهای اخیر تعداد زیادی بنر در سطح شهر کرمانشاه برای افتتاح پروژه تقاطع غیرهم‌سطح الهیه نصب شده است که شکل مناسبی ندارد.

احسانی ادامه داد: اطلاع‌رسانی در اندازه و نوع منطقی خوب است، اما این حجم اطلاع‌رسانی برای افتتاح این پروژه به ‌نظر درست نمی‌آید.

عضو شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه اهمیت و حساسیت این پروژه در حد تبلیغات آن نیست، بیان داشت: هر پروژه که اجرا می‌شود، مراحلی مانند کلنگ‌زنی و افتتاحیه دارد و کلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح الهیه در زمان خودش انجام شد، اما در زمان مقرر به اتمام نرسید.

وی نصب تعداد زیادی بنر در سطح شهر برای اطلاع‌رسانی افتتاح این پروژه را اسراف عنوان کرد و افزود: این شکل و شمایل نتیجه‌گیری خوبی در ذهن بیننده ایجاد نمی‌کند.

احسانی تاکید کرد: خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و آگاه کردن مردم نسبت به این خدمات خوب است، اما باید متناسب باشد.

وی تصریح کرد: با هزینه‌ای که برای این کار صرف شده، می‌شد کارهای فرهنگی انجام داد و به نصب بنر در چند نقطه اکتفا کرد. در برخی از نقاط شهر، برای افتتاح این پروژه، دو یا چند بنر به فاصله نزدیک به‌ هم نصب شده است که می‌شد از تعداد آن کاست.

اسفندیار زرافشانی، عضو شورای شهر در این‌باره گفت: کارهایی که در این دوره انجام شده ارزشمند بوده و باید به شکل صحیح به اطلاع مردم رسانده شود.

زرافشانی خاطر نشان کرد: درباره تعداد بنرها باید از مسئول مربوطه سئوال کرد و برای خود من هم جای سئوال دارد.

نکته‌ای که وجود دارد این است که استانداری در نصب بنرهای سطح شهر نقش مستقیم ندارد و این کار در حوزه اختیارات شهرداری است و بهتر است مسئولان مربوطه در شهرداری به این شائبه‌ها پاسخ دهند.

حال چگونه عضو شورای شهر از نصب بنرها در حوزه شهرداری اظهار بی‌اطلاعی می‌کند، جای تأمل دارد. ارتباط شورا و شهرداری ارتباط دوسویه و نزدیک است و بی‌شک شوراها باید در این زمینه دقت بیشتری به‌ خرج دهند.

تلاش خبرنگار فارس برای پرسیدن سئوال از سایر اعضای شورای شهر بی‌نتیجه ماند و قضاوت درباره اینکه این اقدام تبلیغی برای اعضای شورای شهر است یا خیر، از عهده خبرنگار خارج است.

عکس‌هایی که در این گزارش وجود دارد، تنها بخشی از بنرهایی است که در سطح شهر نصب شده است.

 

 
 
 
 

 
 

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول