اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمان:

اعضای هیئت اجرایی انتخابات باید امانتدار باشند

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: معتمدان به عنوان اعضای هیئت اجرایی مسئولیت پذیرفتند و باید حس امانتداری را در خود تقویت کنند.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات باید امانتدار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد پیش از ظهر امروز در نشست انتخاب معتمدان هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان کرمان اظهار داشت: به ‌زودی جلسه مشترک اعضای شورای پیشگیری جرائم انتخاباتی و اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان کرمان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه قانون، مبنا و ملاک برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است، افزود: به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری از این لحظه که معتمدان به عنوان اعضای هیئت اجرایی مسئولیت پذیرفتند، باید حس امانتداری را در خود تقویت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان ابراز داشت: اگر بخواهیم، اعمال، افکار و رفتار را مورد ارزیابی قرار دهیم، قانون باید مبنا باشد.

موحد تصریح کرد: امام خمینی (ره) برای عمل به قوانین، حرمت شرعی قائل شدند و عملکرد هیئت اجرایی انتخابات باید بر اساس قانون تنظیم شود.

وی عنوان کرد: قانون باید در انتخابات ریاست جمهوری به صورت صحیح اجرا شود و نباید آخرت خود را با دنیای دیگران عوض کنیم.

این مسئول قضایی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آرا مردم امانت در دست ما است، خاطر نشان کرد: در این امانتداری باید نهایت توجه و دقت را داشته باشیم.

موحد ابراز داشت: امیدواریم که ملت ایران در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری همچون انتخابات گذشته سربلند باشند و این امر موجب افتخار نظام جمهوری اسلامی در سطح ملی و بین‌المللی شود.

انتهای پیام/80019/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول