اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون بسیج هنرمندان سپاه امام رضا(ع) دشتی خبر داد

ایجاد خانه فرهنگی هنری کودک در شهر شنبه

مدیرکانون بسیج هنرمندان سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور خانه فرهنگی هنری کودک در شنبه افتتاح می‎شود.

ایجاد خانه فرهنگی هنری کودک در شهر شنبه

محمد کاشفی در حاشیه برگزاری ایستگاه نقاشی در شهر شنبه و روستای درویشی در گفت‎و‎گو با خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی در مناطق زلزله‎زده شهرستان دشتی، بسیج هنرمندان شهرستان دشتی برنامه‎های مختلف فرهنگی و هنری زیادی را برای اجرا در این مناطق پیش بینی کرده است.

وی اضافه کرد: شب شعر محلی، شب شروه، جنگ شادی، ایستگاه نقاشی، کلاس نقاشی ویژه کودکان، اجرای تئاتر خیابانی، چاپ پوستر و بنر فرهنگی و برپایی نمایشگاه کاریکاتور از جمله برنامه‎های فرهنگی هستند که برای اجرا در مناطق زلزله‎زده شهرستان دشتی به ویژه در روستاها در نظر گرفته شده است.

کاشفی با اشاره به برپایی ایستگاه نقاشی در شنبه و درویشی بیان کرد: ایستگاه نقاشی و اهدای هدایای فرهنگی و کتاب برای کودکان شهر شنبه و روستای درویشی به مدت 15 روز در این مناطق ادامه دارد.

مدیرکانون بسیج هنرمندان سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی یادآور شد: پس از برگزاری ایستگاه نقاشی 700 جلد کتاب و 400 بسته فرهنگی بین کودکان این مناطق توزیع شد.

انتهای پیام/66007/ح10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول