اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خودکفایی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به نمایش عموم گذاشته می‌شود

توانمندی‌ها و خودکفایی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در قالب نمایشگاهی در معرض دید هموطنان گذاشته می‌شود.

خودکفایی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به نمایش عموم گذاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روایط عمومی و امور بین‌الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، در این نمایشگاه توانمندی‌ها و خودکفایی‌هایی که در چند سال اخیر و به منظور ایستادگی در مقابل تحریم‌های اعمال شده از سوی کشورهای غربی در این گروه صنعتی اتفاق افتاده به نمایش هموطنان در خواهد آمد تا ایران و ایرانی بر فرزندان و جوانان متخصص و توانمند خود افتخار کند و دوباره این گفته را در دل زمزمه کند که « ما می‌توانیم».

در نمایشگاه « گام‌های بلند خودکفایی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران» انواع موتورهای تولیدی در شرکت موتورسازان تراکتورسازی، انواع قطعات ریخته تولیدی در شرکت ریخته گری تراکتورسازی، انواع قطعات خاص تراکتور که در چند سال اخیر توسط شرکت خدمات صنعتی تراکتورسازی، داخلی و بومی سازی شده از جمله بیل بکهو ـ پمپ هیدرولیک ـ کلاج ـ دستگاه خم کن و ...، تولیدات سیبا موتور، تولیدات شرکت مهندسی تامین قطعات تراکتورسازی و .... که مستندات خودکفایی این گروه صنعتی بوده به نمایش گذاشته می‌شود.

در عین حال این نمایشگاه تلاش دارد تا ظرفیت‌ها و توانمندهای قطعه‌سازی و صنعتی موجود در استان و کشور را شناسایی و از آنها برای توسعه صعنتی استفاده کند.

در این نمایشگاه از صنعتگرانی که توانایی تولید قطعات مورد نیاز مجموعه گروه صنعتی تراکتورسازی ایران را به منظور به حداقل رساندن وابستگی به خارج از کشور را داشته باشند شناسایی و در نتیجه زمینه ادامه همکاری با این گروه فراهم خواهد شد.

نمایشگاه اشاره شد از روز دوشنبه30 اردیبهشت تا  روز جمعه سوم خرداد ماه 1392 در محل مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن از ساعت 8 صبح تا 19 عصر آماده بازدیدکنندگان خواهد بود.

این نمایشگاه به همت متخصصان گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و بیش از 250 قطعه ساز مرتبط با این مجموعه بیش از 90 درصد قطعات تراکتور تولید در این مجموعه در داخل تولید می‌شود. 

انتهای پیام/60002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول