اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌‌‌دژ:

دشمنان انقلاب از هم اکنون برای انتخابات توطئه چیده‌اند

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: امسال دشمنان انقلاب اسلامی ایران زودتر دست به کار شده‌اند تا با توطئه‌های خود، مانع حضور پر رنگ و همیشگی مردم در انتخابات شوند.

دشمنان انقلاب از هم اکنون برای انتخابات توطئه چیده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شاهین‌دژ ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب، اظهار داشت: امسال دشمنان انقلاب اسلامی ایران زودتر دست به کار شده‌اند تا با توطئه‌های خود، مانع حضور پر رنگ و همیشگی مردم در انتخابات شوند که ملت ایران بار دیگر آنان را ناکام می‌کنند.

وی به فضایل و برکات ماه مبارک رجب اشاره کرد و افزود: بر اساس روایات ائمه بزرگوار علیهم السلام، هر که در این ماه روزه بگیرد روز قیامت با چهره‌ای نورانی در زمره رجبیون حاضر می‌شود.

امام جمعه شاهین‌‌‌دژ با اشاره به سنت حسنه اعتکاف در این ماه، خاطرنشان کرد: اعتکاف ایام‌البیض ماه رجب، از مستحبات موکد بوده و سنت پیامبر عظیم الشان است که امیدواریم شاهد حضور گسترده جوانان مومن و خداجوی در این مراسم و استقبال گسترده آنان از این فریضه حسنه در استانمان باشیم.

باقری به اهمیت و حساسیت انتخابات ریاست جمهوری امسال اشاره کرد و ادامه داد: سال‌های گذشته معمولا بیشتر توطئه‌های دشمنان انقلاب به بعد از جریان انتخابات معطوف می‌شد، از جمله انتخابات سال 88 که سعی داشتند انتخابات انجام شده را خدشه‌دار کرده و با بدبین کردن مردم نسبت به عملکرد مسئولان انتخاباتی، امنیت انتخابات انجام شده را زیر سئوال ببرند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب از ماه‌ها قبل برای کمرنگ کردن حضور مردم در این جریان برنامه‌ریزی کرده‌اند و اکنون در حال پیاده سازی نقشه‌های بی‌حاصلشان هستند.

باقری به رشادت‌ها و ایستادگی‌های ملت ایران در شرایط دشوار جنگ، در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدسشان اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام و انقلاب هنوز درک درستی از مردم ایران ندارند و نمی‌دانند این چنین تهدیدها، تحریم‌ها و توطئه‌ها هرگز توان مقابله با عزم راسخ ملت ایران و ایمان راستینشان را نخواهد داشت.

انتهای پیام/61001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول