اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورشی کرمان:

عضوگیری انجمن ادبی کودکان کرمان آغاز شد

مسئول آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: عضوگیری مجدد انجمن ادبی شعر و داستان کانون پرورشی کرمان آغاز شده است.

عضوگیری انجمن ادبی کودکان کرمان آغاز شد

سمیه یاوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: انجمن ادبی شعر و داستان کودکان و نوجوانان کرمان هر دو هفته یک بار جلساتی را برای کودکان و نوجوانان شاعر و نویسنده برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه انجمن ادبی شعر و داستان کودکان و نوجوانان کرمان دارای 50 عضو است، خاطر نشان کرد: عضوگیری مجدد این انجمن آغاز شده است و کودکان و نوجوانان می‌توانند برای عضویت در این انجمن با شماره 3237208 تماس برقرار کنند.

مسئول آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان عنوان کرد: نقد و بررسی آثار کودکان و نوجوانان شاعر و نویسنده، ارائه آموزش‌های تخصصی و برگزاری شب شعر و داستان از مهمترین فعالیت‌های انجمن ادبی شعر و داستان کودکان و نوجوانان کرمان است.

یاوری خاطر نشان کرد: آثار برتر کودکان و نوجوانان شاعر و نویسنده در شب شعر و داستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان ارائه می‌شود.

وی ابراز داشت: تاکنون اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان 10 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس را برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده است.

این مسئول با بیان اینکه انتشار 10 جلد کتاب دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان حرکتی بی‌نظیر در ایران است، افزود: فراخوان مجدد برای انتشار چند عنوان کتاب دیگر با موضوع دفاع مقدس از سوی کانون پرورشی اعلام شده است.

یاوری ابراز داشت: ویرایش نهایی کتاب تجربه‌های موفق و ناموفق مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان انجام شده است و این کتاب به زودی منتشر می‌شود.

وی از خانواده‌ها خواست تا به بحث مطالعه کودکان خود بیشتر اهمیت دهند و اگر استعدادی در زمینه ادبی دارند با شناسایی این استعداد برای پرورش توانایی‌های فرزندان خود با تهیه کتاب‌های مناسب تلاش کنند.

مسئول آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، مطالعه کتاب‌های مناسب را در افزایش کیفیت آثار ادبی بچه‌ها مؤثر دانست و افزود: این کودکان و نوجوانان برای پرورش استعدادهایشان می‌توانند به مراکز کانون پرورشی مراجعه کنند.

یاوری از حضور مربیان ادبی در تمام مراکز کانون پرورش فکری شهر کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: این مربیان کلاس‌های ادبی را برگزار می‌کنند و کودکان و نوجوانان شاعر و نویسنده می‌توانند با حضور در این کلاس‌ها از آموزش‌های تخصصی بهره ببرند.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول