اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 138

یزدان‌پرست: معیارهای رهبر انقلاب ملاک انتخاب نامزد اصلح است

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: معیارهای اعلام شده توسط مقام معظم رهبری ملاک انتخاب نامزد اصلح است.

یزدان‌پرست: معیارهای رهبر انقلاب ملاک انتخاب نامزد اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام علی یزدان‌پرست در همایش فصلی دو روزه دبیران شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق کشور در استان گلستان اظهار داشت: تشویق کارکنان صنعت آب و برق استان‌ها و خانواده‌های آنها به شرکت در انتخابات یکی از وظایف مهم دبیران شورای فرهنگی و دینی استان‌ها است.

وی افزود: بر همین اساس شوراهای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان‌ها باید نکات کلیدی و اساسی در انتخاب نامزد اصلح که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده‌اند را ترویج کنند.

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو تاکید کرد: شوراهای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان‌ها در محیط اداری باید از ورود به مصادیق انتخاباتی پرهیز کنند.

یزدان‌پرست ادامه داد: راهبرد اصلی شورای فرهنگی و دینی وزارت نیرو در زمینه انتخابات، تشویق کارکنان و خانواده‌های آنها به حضور در پای صندوق‌های اخذ رای و مشارکت حداکثری مردم است.

به گفته وی، اظهارنظر مثبت یا منفی درباره نامزدهای انتخاباتی توسط شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان‌ها پیامدهای منفی دارد.

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با بیان اینکه ورود به مسائل مصداقی انتخابات خارج از ساعت اداری و یا خارج از محیط اداری منع ندارد، افزود: ورود به مصادیق در ساعات و محیط اداری موجب زیر سئوال رفتن بخش فرهنگی و دینی صنعت آب و برق می‌شود.

یزدان‌پرست تاکید کرد: بی‌توجهی به این موضوع از نظر شرعی، اخلاقی و قانونی حرام بوده و چنانچه فرد دیگری قصد ورود به مصادیق انتخاباتی را داشت باید از آن جلوگیری شود.

وی ابراز امیدواری کرد: ملت فهیم و بصیر ایران روز 24 خرداد ماه 1392 با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای حماسه سیاسی خلق کنند.

لازم به ذکر است این همایش توسط شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان و با همکاری شرکت آب و فاضلاب روستایی، شرکت آب منطقه‌ای و شرکت توزیع نیروی برق استان در سالن آب و فاضلاب شهری استان واقع در پارک جنگلی «النگدره» برگزار شد.

انتهای پیام/83003/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول