اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی آمل خبر داد

اهدای کارت مجوز فعالیت به هیئت‌های مذهبی آمل

مسئول تشکل‌های دینی و مذهبی اداره تبلیغات اسلامی آمل از اهدای بیش از 100 کارت مجوز فعالیت مذهبی به هیئت‌های زیر پوشش این شهرستان برای انجام امور مذهبی، دینی و فرهنگی خبر داد.

اهدای کارت مجوز فعالیت به هیئت‌های مذهبی آمل

رضا مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل ابراز داشت: از سوی واحد تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بیش از 100 کارت مجوز فعالیت‌های مذهبی به هیئت‌های زیر پوشش اهدا شد. 

وی افزود: آمل یکی از شهرهای مذهبی و پرتلاش در عرصه دینی، مذهبی و فرهنگی است که هیئت‌های مذهبی آن خودجوش بوده و در بیشتر مناسبت‌های ولادت و شهادت اهل بیت، مناسبت‌های ملی و مذهبی و دینی به اجرای برنامه می‌پردازند.

مهدوی تصریح کرد: در راستای ساماندهی و گسترش فعالیت‌های دینی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان با هماهنگی‌های انجام شده از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران این اقدام انجام شده است.

مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی آمل بیان داشت: از هیئت مذهبی زیر پوشش آمل که تاکنون کارت مجوز فعالیت دریافت نکرده‌اند، درخواست می‌شود برای دریافت کارت مجوز به واحد تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی این شهرستان مراجعه کنند.

وی در پایان تصریح کرد : اهدای کارت‌های مجوز فعالیت به هیئت‌های مذهبی زیر پوشش اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران بوده و با داشتن این کارت، هیئت‌های مذهبی می‌توانند در زمینه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی و دینی فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/86012/ت10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول