اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی در جمع بسیجیان کارخانه ماشین سازی تبریز:

خسته شدگان از انقلاب، پیشرفت را در سازش و تعامل با استکبار می‌دانند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خسته‌شدگان از انقلاب، پیشرفت را در سازش و تعامل با ابرقدرت‌ها و استکبار می‌دانند بر خلاف مشی امام و ولایت که پیشرفت را در گرو مقاومت و ایستادگی می‌دانند.

خسته شدگان از انقلاب، پیشرفت را در سازش و تعامل با استکبار می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان کارخانه ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب فرصتی است برای توجه بیشتر به وظایفی که برای تعالی کشور نیاز داریم.

سردار نقدی پیشرفت‌های ایران در تمام عرصه‌ها را ثمره خداباوری و همراهی علم و ایمان دانست و افزود: در تفکر اسلامی دنیا مزرعه آخرت است که باید برای قرب به خدا، از کشتگاه دنیا استفاده نمود و پیشرفت مادی و معنوی را توأمان داشت.

وی ملت ایران را شایسته‌ترین افراد برای بهره‌گیری از همه نعمت‌ها عنوان کرد و افزود: خسته‌شدگان از انقلاب، پیشرفت را در سازش و تعامل با ابرقدرت ها و استکبار می دانند بر خلاف مشی امام و ولایت که پیشرفت را در گرو مقاومت و ایستادگی می دانند همانطور که از ابتدای انقلاب تاکنون پیشرفت های چشمگیری داشته‌ایم.

سردار نقدی با اشاره به وضعیت ایران در قبل و بعد از انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: نتیجه سازش با آمریکا بی‌محتوایی، فقر و ناتوانی جهانی مانند دوران سیاه پهلوی خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین رمز موفقیت در صنعت را پیوند حلقه‌های تربیتی صالحین با محیط کار و تلاش دانست و ادامه داد: با تاسی از رزمندگان در دفاع مقدس، شیران روز و زاهدان شب بودند یقینا می‌توان با کار تربیتی و ارزشی در محیط کار به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت.

وی هنر اصلی یک مدیر را پیشرفت با حفظ عزت و سربلندی عنوان و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور اصلح کسی است که در مدیریت عالی به اقتصاد مقاومتی فکر کند و حتی تحریم را برای رشد استعدادها یک فرصت تلقی کند همانطور که تاکنون تحریم‌ها سبب خودکفایی و پیشرفت‌های چشمگیر در صنایع و علوم در کشور شده و امروز در اغلب علوم در رده های اول جهان هستیم.

سردار نقدی نیاز کشور را دولتی دانست که نخواهد برای رفاه مردم؛ شرافت، عزت و استقلال ملت را بفروشد و درادامه تصریح کرد: پیوند صنعت و دانشگاه کلید پیشرفت صنعت است و در این میان ماشین سازی از صنایع زیربنایی است که می تواند مادر تحولات در صنایع کشور باشد. 

انتهای پیام/60002/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول