اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بشرویه خبر داد

برپایی 5 پایگاه اوقات فراغت برای دانش‌آموزان بشرویه

رئیس اداره آموزش و پرورش بشرویه گفت: در ایام تعطیلات تابستان، پنج پایگاه اوقات فراغت برای دانش‌آموزان بشرویه راه‌اندازی می‌شود.

برپایی 5 پایگاه اوقات فراغت برای دانش‌آموزان بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، جواد صارمی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بشرویه اظهار داشت: با فرا رسیدن ایام تابستان و تعطیلات، برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان ضروری است.

وی ادامه داد: ایجاد تنوع، خودباوری، افزایش خلاقیت و جذب مشارکت دانش‌آموزان در غنی‌سازی اوقات فراغت سبب ارتقای سطح آگاهی و کسب مهارت در آنها می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش بشرویه از برپایی پنج پایگاه اوقات فراغت برای دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد و گفت: در این پایگاه‌ها برنامه‌های متنوع قرآنی، علمی، هنری و ورزشی برگزار می‌شود.

صارمی تصریح کرد: با توجه به انگیزه و علاقه مضاعفی که در دانش‌آموزان برای فراگیری درسی و علمی به وجود آمده، در کنار کلاس‌های تابستانی کلاس‌های درسی با همکاری دبیران مجرب برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: سال گذشته شش پایگاه اوقات فراغت در این شهرستان راه‌اندازی شد که یک هزار و 581 دانش‌آموز دختر و پسر در فعالیت‌های قرآنی، ورزشی، علمی و هنری شرکت کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بشرویه اذعان داشت: به منظور بهینه‌سازی اوقات فراغت و با توجه به امکانات موجود، نیازسنجی از رشته‌های علمی مورد علاقه دانش‌آموزان انجام می‌شود و متناسب با نیاز آنها دوره‌ها و جلسات آموزشی برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی دو دبیرستان نمونه در این شهرستان خبر داد و متذکر شد: دبیرستان نمونه پسرانه شهید آوینی و دبیرستان نمونه دخترانه محدثه و یک هنرستان پسرانه شهید ابراهیمی راه‌اندازی شده است و آزمون ورودی به این مدارس نمونه برگزار و نتایج تا نیمه خردادماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول