اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هنرمندان و مسئولان کشوری برگزار شد

برپایی نمایشگاه دهمین دو سالانه کاریکاتور ایران در یاسوج

با حضور جمعی از هنرمندان کشوری و استانی و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه دهمین دوسالانه کاریکاتور ایران در یاسوج برگزار شد.

برپایی نمایشگاه دهمین دو سالانه کاریکاتور ایران در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز با حضور تنی چند از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی در کهگیلویه و بویراحمد و با حضور هنرمندان، نمایشگاه دهمین دو سالانه کاریکاتور ایران در یاسوج برپا شد.

در این مراسم که با افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده کشور همراه بود هر یک از مسئولان و هنرمندان به ارائه گزارش پرداختند.

اصغر امیرنیا در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: اکنون پس از 25 سال که استان کهگیلویه و بویراحمد را زیر نظر دارم از بسیاری جهات در عرصه‌های هنری پیشرفت چشمگیری داشته است.

سرپرست دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: بسیار جای خرسندی است که بگوییم کهگیلویه و بویراحمد اکنون تعداد یک‌هزار و 66 هنرمند شناخته شده دارد.

وی به دهمین دوسالانه کاریکاتور که در یاسوج برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: بیش از 100 اثر برگزیده در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول ارشد هنری از همت وزارت ارشاد برای کمک به هنر کاریکاتور در کشور خبر داد و گفت: تک بعدی نگاه کردن مدیران بسیاری از کارها را مشکل کرده است.

امیرنیا تصریح کرد: امروز در وزارت ارشاد این آمادگی وجود دارد که اساتید برجسته کاریکاتور برای آموزش علاقه‌مندان استانی به استان‌ها و حتی شهرستان‌ها فرستاده شوند.

انتهای پیام/2571/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول