اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شوشتر خبر داد

اجرای بیش از 400 طرح اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد در شوشتر

رئیس کمیته امداد امام خمینی شوشتر از اجرای بیش از 400 طرح اشتغال‌زایی در سطح این شهرستان برای مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: طرح‌های انجام شده در زمینه‌های صنفی، صنایع دستی و حمل و نقل بوده است.

اجرای بیش از 400 طرح اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد در شوشتر

بیژن بلیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در راستای اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) طرح‌های مختلفی اجرا شده که شامل اعطای وام و برگزاری کلاس‌های آموزشی است.

وی در توضیح اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شوشتر افزود: وام‌ها در سرفصل‌هایی چون منابع امدادی که به صورت قرض الحسنه بدون سود و یا به صورت منابع بانکی و معرفی مددجویان متقاضی وام اشتغال‌زایی به بانک اعطا می‌شود و در راستای اعطای وام به مددجویان از همه ظرفیت‌های این اداره استفاده شده است.

بلیوند با اشاره به طرح‌های آموزشی در نظر گرفته شده برای مددجویان تحت پوشش این شهرستان افزود: کلاس‌های آموزشی که از جمله برنامه‌های موفق این طرح بوده، تاکنون بیش از 500 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شوشتر را تحت آموزش قرار داده و آموزش دیدگان برای معرفی به بانک تکمیل پرونده کرده‌اند.

وی با اشاره به برخی رشته‌های آموزشی این اداره خاطرنشان کرد: کلاس‌هایی که برای مددجویان متقاضی وام در نظر گرفته شده  شامل رشته‌های مختلفی چون حسابداری، کامپیوتر، خیاطی و آشپزی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شوشتر در پایان اشاره کرد: مددجویانی که در آزمون پایانی این کلاس‌ها موفق به کسب نمره قبولی می‌شوند، می‌توانند متقاضی وام اشتغال شوند و از حمایت‌های این طرح‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته امداد امام خمینی(ره) همه ساله برای استقلال خانواده‌های تحت پوشش از طرح‌های زیادی استفاده می‌کند که در این راستای آموزش و اعطای وام به خانوارهای زیر پوشش از اصلی‌ترین طرح‌های موجود به شمار می‌آید.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول