اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محجوب در گفت‌وگو با فارس:

کسانی که پایبند اسلام و انقلاب هستند باید در انتخابات شرکت کنند

عضو فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی گفت: تمام کسانی که پایبند به آرمان‌های اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، باید فرصت حضور در انتخابات را داشته باشند.

کسانی که پایبند اسلام و انقلاب هستند باید در انتخابات شرکت کنند

علیرضا محجوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: شرایط داخلی و خارجی کشورمان به صورتی است که همه آنهایی که دلسوز انقلاب هستند، خود را مسئول دانسته و می‌خواهند به نظام و مردم برای عبور از این شرایط حساس کمک کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که اصلاح‌‌طلبان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری چه رویکردی دارند؟ گفت: به طور قطع اصلاح‌طلبان نیز به دنبال سربلندی و تعالی ایران هستند و نمی‌خواهند توطئه‌های دشمنان قسم‎خورده علیه ملت ایران محقق شود و در گذشته نیز این امر را با عملکرد خود اثبات کرده‌اند.

* برگزاری انتخابات حداکثری آرزوی هر ایرانی است

وی افزود: برگزاری انتخابات حداکثری و انتخاب رئیس جمهوری کارآمد آرزوی هر ایرانی است و کسانی که به دنبال سربلندی و عزت کشور هستند به طور قطع در این انتخابات حضور خواهند داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته باید این نکته را هم در نظر داشت که حضور گرایش‌های سیاسی و جریان‌های مختلف در انتخابات نیازمند فراهم‌سازی شرایط و مقدمات خاصی است.

محجوب تاکید کرد: به اعتقاد من همه کسانی که پایبند به آرمان‌های اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، باید فرصت حضور در انتخابات را داشته باشند و بتوانند خود را در معرض رای ملت قرار دهند.

وی افزود: اگر نتوانیم این شرایط را به طور کامل فراهم کنیم، ممکن است در میزان مشارکت مردمی در انتخابات خللی ایجاد شود و امیدوارم همچون سال‌های گذشته در انتخابات آتی ریاست جمهوری جریان‌های پایبند به قانون علیرغم انتقادهای که دارند، فرصت حضور در این عرصه سیاسی را داشته باشند.

انتهای پیام/2302/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول