اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیر ماه 92 صورت می‌گیرد

برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب در مشهد

مدیر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب، فاضلاب و صنایع وابسته تیر ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی خاکسار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نهمین نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب، شرکت‌های داخلی و خارجی از کشورهای مختلف جهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌های مربوطه در معرض دید عموم علاقمندان قرار می‌دهند.

مجری برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب، افزود: مباحثی چون تجهیزات و صنایع مربوط به سدسازی، خدمات مشاورهای، فاضلاب محیط زیست، لوله و اتصالات، پمپ و الکتروموتور، و تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات کمی و کیفی آب و فاضلاب، پمپ‌های انتقال سیال و دیزل ژنراتور از جمله موارد موضوعی در این نمایشگاه بین‌المللی است.

وی یادآور شد: در نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب، در فضایی به مساحت 5 هزار مترمربع، شرکت‌های معتبری از استان‌های فارس، تهران، همدان، گلستان، اصفهان، کرمان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی حضور دارند.

خاکسار تصریح کرد: هیئت‌های تجاری از کشورهای عراق، تاجیکستان و افغانستان جزو کشورهای بازدید کننده در نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب کشور در مشهد هستند، همچنین از تمامی مدیران و کارشناسان سازمان‌های آب سراسر کشور جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: تولید انواع اتصالات چدنی و فولادی تحت فشار آب و فاضلاب، تولید کنتور آب، استخر مواد نفتی و آب، تولید لوله و اتصالات فایبرگلاس و پروفیل‌های کامپیوتری، ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات تاسیسات تصفیه آب و فاضلاب و تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب از صنایع برتر حضور یافته در این نمایشگاه به شمار می‌رود.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب کشور، تجهیزات و صنایع وابسته از 12 تا 15 تیرماه امسال از ساعت 16 تا 22 در محل سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد پذیرای عموم علاقمندان و متخصصان است.

انتهای پیام/70001/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول