اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

لزوم اهتمام ویژه مسئولان در برگزاری مراسم پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری و همراهی هرچه بیشتر مسئولان و متولیان امر در برگزاری هرچه با شکوه مراسم پنجاهمین سالگرد قیام 15خرداد در این استان شد.

لزوم اهتمام ویژه مسئولان در برگزاری مراسم پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامعلی رضوانی ظهر امروز در جلسه ستاد پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انجام هرگونه کار و اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت قیام 15 خرداد و ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امری بدیهی برای تداعی کردن مکتب امام راحل و تبعیت کردن از مقام معظم رهبری است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: از سال 1341 که نهضت مقدس امام خمینی آغاز شد و در سال 1357 که این نهضت به ثمر رسید با ظهور انقلابی بی‌نظیر که ثمره آن تحقق نظام جمهوری اسلامی بود، همواره تنی چند از عالمان مجاهد و مردم با تلاش‌های بی‌وقفه و تحمل سختی‌های بسیار  این مبارزه را تا پیروزی نهایی ادامه دادند.

15 خرداد نقطه عطف ملت ایران است

وی در ادامه قیام 15 خرداد را نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران دانست و گفت: رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و یاری روحانیان انقلابی در تداوم یک دوره پانزده ساله نقش اساسی داشته و در همه سال‌ها سالروز 15 خرداد هیچ‌گاه به فراموش نشد؛ چرا که 15 خرداد برای امت قهرمان و شهید پرور ایران از اهمیت و اعتبار ویژه‌ای برخوردار بوده و هست.

رضوانی تصریح کرد: 15 خرداد، روز قیام خونین مردمی بود که به نام اسلام و برای اسلام به میدان آمدند و بر علیه نظام ستمشاهی حرکت کردند و 15 خرداد روز آغاز نهضت مقدس اسلامی و روزی که برای مقابله با دشمنان اسلام و قرآن وارد صحنه شدند و پشت رژیم ستمشاهی را به لرزه درآورند.

اجرای برنامه‌های متفاوت 15 خرداد در کهگیلویه و بویراحمد

این مسئول استانی با تاکید بر اینکه در آستانه پنجاهمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد هستیم، اذعان کرد: با توجه به پنجاهمین سالگرد این روز حماسی و به یاد ماندنی برنامه‌های متفاوت و متنوعی در سطح استان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های 15 خرداد امسال کهگیلویه و بویراحمد در قالب پنج کمیته برنامه‌ریزی و ساماندهی شده است، گفت: دستگاه‌ها و متولیان اجرایی ستاد قیام 15 خرداد با اهتمام ویژه همکاری لازم به منظور اجرایی شدن برنامه‌های این ایام‌الله را در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با پیشنهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به منظور برگزاری نمایشگاهی از نوشته‌های مرحوم حجت‌الاسلام سید کرامت‌الله ملک‌حسینی موافقت نکرد و گفت: با توجه به اینکه فرزند برومند آن مرحوم به عنوان نامزد خبرگان رهبری ثبت‌نام کرده است، از این رو ضرورتی برای برگزاری نمایشگاه خاصی با این عنوان نبوده و در ایام دیگری می‌توان آن را برگزار کرد که جنبه سیاسی و تبلیغی خاصی نداشته باشد.

انتهای پیام/82001/خ30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول