اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) چرام مطرح شد

لزوم بسیج شدن اداره‌ها برای برگزاری مراسم بزرگداشت 15 خرداد در چرام

فرماندار چرام در ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) چرام بر بسیج شدن اداره‌ها برای برگزاری مراسم بزرگداشت 15 خرداد در این شهرستان تأکید کرد.

لزوم بسیج شدن اداره‌ها برای برگزاری مراسم بزرگداشت 15 خرداد در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد با حضور فرماندار، امام جمعه چرام، رئیس سازمان تبلیغات و جمعی از مسئولان محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علیرضا نیکروز با تسلیت وفات حضرت زینب (س) هدف از برگزاری این نشست را دو مبحث اصلی گرامیداشت پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد و مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در 14 خرداد عنوان کرد.

فرماندار چرام هر دو مبحث را دارای اهمیت بسیاری برشمرد و اظهار داشت: یکی از نقاط عطف نظام مقدس جمهوری اسلامی همین قیام 15 خرداد است.

نیکروز با اشاره به شخصیت امام خمینی (ره) تصریح کرد: روحیه مبارزه و جهاد در راه خدا ریـشـه در بینـش اعتقادی و تربیت و محیط خانوادگی و شرایط سـیـاسى و اجتماعى دوران زندگى آن حضرت داشـتـه است.

وی با تأیید اینکه شاید این سئوال در ذهن پیش بیاید که در 15 خرداد سال 42 چه اتفاقی افتاده است که بعد از 50 سال هنوز این مسئله گرامی داشته می‌شود، عنوان کرد: شاید سرآغاز مبارزه‌های اصلی امام خمینی (ره) 15 خرداد بود که امام راحل نیز فرمود «من 15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می‌کنم».

این مسئول با اشاره به این مطلب که اگر اطلاعات ما در خصوص واقعه 15 خرداد ناچیز باشد به طور قطع بر مراسم بزرگداشت آن هم اثر خواهد گذاشت، گفت: کسی که این مهم را درک کند پرشورتر و پرحرارت‌تر برای برگزاری مراسم بزرگداشت تلاش خواهد کرد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام ضمن اعلام آمادگی جهت برگزاری بزرگداشت این مراسم خواستار شد که مدیران شهرستانی این آمادگی را داشته باشند تا بتوانیم به نحو مطلوب و شایسته این مراسم را برگزار کنیم.

وی با اشاره به سراسری بودن این موضوع و تفکیک وظایف بین اداره‌ها خاطرنشان کرد: 15 خرداد تعطیل است بنابراین باید هماهنگی‌ها بهتر، کامل‌تر و منظم‌تر انجام گیرد تا خللی در برگزاری مراسم به‌وجود نیاید.

انتهای پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول