اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

دفاع از حریم ولایت فقیه مهمترین وظیفه تشکل‌های دینی است‌

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: دفاع از حریم ‌ولایت فقیه‌ مهم‌ترین وظیفه تمام تشکل‌های دینی و مذهبی کشور است.

دفاع از حریم ولایت فقیه مهمترین وظیفه تشکل‌های دینی است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، رضا  معممی‌مقدم  ظهر امروز  در گرد همایی مسئولان هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی  کانون مداحان   خراسان شمالی گفت: این تشکل‌ها  باید  فضای  فرهنگی شهر را  در دست بگیرند تا فعالیت‌های فرهنگی در جامعه ترویج یابد.

وی انجام مصوبات  کارشناسی شده در تشکل‌های دینی را هم ضروری خواند و گفت: این امر موجب افزایش کارایی و اقدام مناسب در مأموریت‌های تشکل‌ها خواهد شد.

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور اضافه کرد: افزون بر این، فعالیت تشکل‌های دینی و مذهبی باید در فضای  مجازی بیشتر شود.

معاون  فرهنگی سازمان  تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم در این گردهمایی، استحکام  نظام  و بالندگی جامعه  را در گرو  تبعیت از ولایت فقیه دانست.

حجت‌الاسلام بابا محمد ایزانلو تصریح کرد: ولایت فقیه  ضامن حیات نظام اسلامی بوده از این رو باید از ولی فقیه تبعیت محض داشت.

وی همچنین با اشاره به نقش کانون مداحان اظهار کرد: مسیر  کانون مداحان  هیئت‌های مذهبی  و تشکل‌های دینی  باید  به سمت و سوی اخلاص  و عمل هر چه بیشتر  پیش برود.

به گفته معاون  فرهنگی سازمان  تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خیل عظیمی از نیروهای تبلیغی  و دینی از جامعه مداحان بوده که در راستای ترویج دین ظرفیت بسیار زیادی دارند.

وی خاطر نشان کرد:  خدمات ارزشمندی این قشر ارزشمند بوده به همین خاطر همواره مورد احترام جامعه قرار دارند.

در گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی کانون مداحان   خراسان شمالی که در محل  مسجد مسلم ابن عقیل  شیروان  برگزار شد، از پیر غلامان  اهل‌البیت (ع) با  اهدای  هدایایی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فارس، در خراسان شمالی 850 مداح، 22 کانون فرهنگی، 20 انجمن اسلامی، 1255 هیئت مذهبی ساماندهی شده وجود دارد.

انتهای پیام/63002/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول