اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عباس چمنیان:

در فوتبال به دنبال نان نیستم / بینش فوتبالی کم‌نظیر هواداران گچسارانی در جنوب کشور

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی و سرمربی احتمالی نفت گچساران با بیان اینکه در فوتبال به دنبال نان نیستم، گفت: یکی از دلایلی که برای پیوستن به تیم نفت گچساران مصمم شدم بینش فوتبالی هواداران این تیم بود که در جنوب کشور کم‌نظیر است.

در فوتبال به دنبال نان نیستم / بینش فوتبالی کم‌نظیر هواداران گچسارانی در جنوب کشور

عباس چمنیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه شناخت کاملی از فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد دارم، اظهار کرد: هواداران فوتبال در این استان از یاسوج تا گچساران و تا آخرین مناطق آن به معنای تمام عاشق فوتبال هستند.

سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: تجارب خوبی با تیم فوتبال شهرداری یاسوج کسب کردم و از مردم استان شما درس‌های زیادی فرا گرفتم که بیش از همه کم‌توقعی و بی‌ریایی بود.

رئیس فعلی هیئت فوتبال استان خراسان رضوی افزود: با تیم فوتبال شهرداری یاسوج موفقیت‌های خوبی کسب کردیم و توانستیم در جام حذفی تا مراحل پایانی حضور داشته باشیم و تیم‌های بزرگی را از گردونه مسابقات خارج کنیم که در این میان نقش هواداران تیم شهرداری پررنگ بود.

چمنیان ادامه داد: داشتن هوادار فهیم و پرشور آرزوی هر تیم و دسته ورزشی است که می‌بینیم استان کهگیلویه و بویراحمد این ظرفیت بزرگ را برای موفقیت در ورزش دارد.

سرمربی احتمالی تیم فوتبال نفت گچساران حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور عنوان کرد: صحبت‌های خوبی با مسئولان تیم نفت گچساران به خصوص مدیرعامل این تیم آقای باورساد داشته‌ایم که امیدوارم بتوانیم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد تا بتوانیم به هواداران پرشور و فهیم گچسارانی خدمت کنیم.

چمنیان با بیان اینکه از نظر مدیرعامل تیم فوتبال نفت گچساران مشکلی برای انعقاد قرارداد وجود ندارد، افزود: باورساد طی چند روز گذشته یک عمل جراحی داشت که پس از رفع کسالت در هفته آینده نشستی با وی برای مذاکره نهایی خواهیم داشت.

در فوتبال به دنبال نان نیستم/کار در گچساران هم سخت و هم آسان است

این مربی نام‌آشنای فوتبال کشور با ذکر این موضوع که همه در فوتبال با اخلاق و خصوصیات من آشنایی کامل دارند، تصریح کرد: من در فوتبال به دنبال نان نبوده و نیستم و فوتبال را با عشقی که به نسل جوان دارم دنبال می‌کنم و بیش از فوتبال برای من اخلاق در فوتبال مهم است.

سرمربی اسبق تیم ملی دانشجویان کشور، امکانات فوتبال گچساران را برای پیشرفت و موفقیت در لیگ دسته اول فوتبال کشور مناسب دانست و افزود: کار در شهرهایی همچون گچساران هم سخت و هم آسان است.

وی سخت بودن کار را در گچساران به دلیل فهم بالای هوادار دانست و گفت: در چنین شهرهایی وقتی مربی بر روی نیمکت می‌نشیند حق اشتباه ندارد چرا که می‌داند هوادار همه چیز را زیر نظر دارد و مربی باید به فکر بهترین چینش و ارائه بهترین تاکتیک‌های تیمی باشد.

چمنیان در ادامه افزود: از طرف دیگر کار آسانی داریم چرا که هوادار فهیم فوتبال را می‌فهمد و شرایط تیم را در هر برهه‌ای درک می‌کند و می‌داند که تا چه اندازه باید از تیم توقع داشته باشد.

وی یکی دیگر از نقاط قوت تیم فوتبال نفت گچساران و مجموعه این باشگاه را مدیریت آدم‌های فهیم دانست و گفت: باورساد مدیرعامل این تیم قبل از هر چیز به فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن اخلاق در فوتبال اعتقاد دارد و همین رمز موفقیت آنها خواهد بود.

این مدرس فوتبال کشور تصریح کرد: همه شرایط برای حضور من در گچساران فراهم است و با گفت‌وگویی که خواهیم داشت در خدمت مردم فوتبال‌ دوست گچسارانی خواهیم بود و همه با هم و با کمک رسانه‌ها به موفقیت این تیم در لیگ آزادگان کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/2571/ح40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول