اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92ـ 214

محسن رضایی مهمان گلستانی‎ها می‎شود

محسن رضایی یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا یکشنبه 12 خرداد در ادامه سفرهای استانی خود به دو استان گلستان و مازندران سفر می‎کند.

محسن رضایی مهمان گلستانی‎ها می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محسن رضایی کاندیدای ریاست جمهوری در سومین سفر تبلیغاتی خود فردا یکشنبه 12 خرداد مهمان گلستانی‎ها خواهد شد.

رضایی دو برنامه مهم در استان‎های شمالی خواهد داشت، این کاندیدا پس از ورود در ساعت 16:30 دقیقه به فرودگاه گرگان، نخستین برنامه خود را در یک همایش عمومی ساعت 17 لغایت 18 جنب هتل باباطاهر محور ناهارخوران گرگان خواهد داشت.

محسن رضایی پس از پایان سفر چند ساعته در مرکز گلستان عازم شهرستان ساری در استان مازندران خواهد شد و ساعت 20 در مسجد شکوهی آن شهرستان به سخنرانی خواهد پرداخت.

گفتنی است عصر امروز و امشب گلستان میزبان محمدباقر قالیباف دیگر کاندیدای ریاست جمهوری است.

طبق برنامه عصر امروز شنبه با ورود این نامزد تبلیغاتی به گلزار شهدای گرگان و استقبال هواداران سفر تبلیغاتی وی آغاز می‌شود.

در گلزار شهدا، قالیباف ضمن ادای احترام به مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس و نمایندگان شهید استان در جایگاه شهدای گمنام این گلزار حضور خواهد یافت.  

ملاقات قالیباف با آیت‌الله میبدی

این نامزد اصولگرا پس از حضور در گلزار شهدا، رهسپار بیت آیت‌الله میبدی خواهد شد تا در محضر این عالم جلیل‌القدر حضور یابد.

پس از این دیدار روحانی، قالیباف عازم سالن ورزشی امام خمینی (ره) در مجموعه آزادی واقع در شهرداری گرگان می‌شود.

حضور قالیباف در سالن امام خمینی(ره) گرگان

در این جلسه پس از قرائت قرآن و اجرای سرود مقدس جمهوری اسلامی، از سوی یکی از اعضای ستاد و یکی از شهروندان ترکمن عضو ستاد حامیان مردمی به قالیباف عرض خیرمقدم و خوش‌آمدگویی خواهد شد.

پس از پایان خیر مقدم و ارائه خلاصه گزارش، قالیباف شروع به سخنرانی خواهد کرد.

پس از پایان سخنرانی، این نامزد جهادی در بیت آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان حاضر خواهد شد. در آخرین بخش برنامه، قالیباف به همراه هیئت همراه عازم فرودگاه خواهد شد تا گرگان را به مقصد تهران ترک کند.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83001/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول