اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال سفیر قم:

والیبال قم برای موفقیت در لیگ باید حمایت شود/ حامی مالی دلگرمی می‌خواهد

سرمربی تیم والیبال سفیر قم گفت: برای حضوری موفق در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور این تیم باید از هر نظر تقویت شود.

والیبال قم برای موفقیت در لیگ باید حمایت شود/ حامی مالی دلگرمی می‌خواهد

سید روح‌الله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس قم تصریح کرد: فصل قبل برای کسب نتایج خوب در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال و صعود به مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم اما مطمئنا امسال حضور در مسابقات لیگ از این هم سخت‌تر است.

وی افزود: تحمل سختی‌ها، فشارهای روحی و جسمی، ممارست، پشتکار و تلاش برای موفقیت تیم تمام ابزاری بود که اعضای تیم والیبال سفیر قم برای موفقیت این تیم در لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور به کار گرفتند اما همه به خوبی می‌دانیم که امکانات ما با رقبایی همچون شفق اردکان و شهرداری زاهدان قابل مقایسه نبود.

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال سفیر قم در ادامه ابراز داشت: درست است که تیم سفیر قم در لیگ دسته اول بزرگسالان نتوانست به مرحله پلی آف برود اما همه دیدند که جوانان همین تیم در لیگ دسته اول جوانان کشور چقدر خوب و پرفروغ ظاهر شدند و توانمندی والیبال قم را به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا حمایت از این تیم در سال جدید از هر نظر باید به صورت جدی انجام شود تا این تیم که کار خود را با قهرمانی در لیگ دسته اول جوانان کشور آغاز کرد، بتواند همچنان با قدرت این بار در لیگ دسته اول بزرگسالان حضور یابد و مبادا حریفی ضعیف برای سایر رقبا باشیم.

شفیعی در ادامه با اشاره به رقابت‌های رده بزرگسالان لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بیان داشت: تیم ما در تمام مسابقات دسته اول با انجام بازی‌های بسیار خوب، ظرفیت و توانمندی خود برای کسب موفقیت را به اثبات رساند ولی تجربه کافی را نداشتیم و قطعا اگر همین تیم حفظ شود در یکی دو سال آینده مدعی صعود به لیگ برتر والیبال می شویم.

وی تصریح کرد: با تلاش و همکاری تنگاتنگی که هیئت قم و سفیر در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور دارند امیدوارم در لیگ جدید نیز شاهد حضور موفق والیبال قم باشیم.

سرمربی تیم والیبال سفیر قم از مسئولان خواست تعامل بهتر و نزدیک تری با حامیان مالی داشته باشند و تصریح کرد: ورزش قم برای پیشرفت نیازمند حامیان مالی مانند سفیر است که با عشق و علاقه برای خدمت به جوانان قم گام به عرصه گذاشته‌اند اما امیدوارم زمینه‌ای برای دلگرم شدن این عزیزان برای کار و حمایت بیشتر در ورزش ایجاد شود.

انتهای پیام/78002/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول