اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد

اختصاص 4.5 میلیارد تومان به بیمارستان پروفسور سمیعی در گیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اختصاص 4.5 میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان پروفسور سمیعی در سایت دانشگاهی لاکان رشت در سال 92 خبر داد.

اختصاص 4.5 میلیارد تومان به بیمارستان پروفسور سمیعی در گیلان

حسن بهبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به راه‌اندازی دانشکده‌های دندانپزشکی و داروسازی در سایت دانشگاهی لاکان در این شهر اظهار کرد: دانشجویان رشته‌های مذکور اکنون در سایت دانشگاهی لاکان رشت فعالیت می‌کنند.

وی از پیشرفت 47 درصدی بیمارستان پروفسور سمیعی در سایت دانشگاهی لاکان رشت خبر داد و افزود: امسال 4.5 میلیارد تومان برای بیمارستان مذکور در نظر گرفته شده است.

بهبودی سازنده بیمارستان پروفسور سمیعی را اداره کل راه و شهرسازی گیلان دانست و تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در روند احداث بیمارستان مذکور نظارت می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه سازمان جنگل‌ها و منابع طبیعی در روند ساخت‌وسازها در سایت دانشگاهی لاکان رشت مانع ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: سایت مذکور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سال 1372 به تصویب رسیده و مراحل ایجاد ابنیه طبق قانون باید به دقت انجام شود.

وی با بیان اینکه گاهی با ناملایمت‌های سازمان جنگل‌ها و منابع طبیعی مواجه می‌شویم، بیان کرد: با سازمان مذکور برای برطرف شدن مشکلات در حال مذاکره هستیم.

*اضافه شدن چهار رشته تخصصی دندانپزشکی به دانشگاه علوم پزشکی گیلان

بهبودی در ادامه به اضافه شدن رشته‌های تخصصی ارتوپدی، طب اورژانس و پاتولوژی به دانشگاه علوم پزشکی گیلان اشاره کرد و گفت: امسال چهار رشته تخصصی دندانپزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان افزوده می‌شود ضمن اینکه مجوز تربیت دستیار در این رشته‌ها در سال جاری صادر می‌شود.

*350 باروری موفق در بیمارستان الزهرا (س) رشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه مرکز باروری بیمارستان الزهرا (س) از دو سال و نیم گذشته آغاز به‌کار کرده است، یادآور شد: بیش از 350 مورد باروری موفق برای گیلانی‌ها و دیگر استان‌ها تاکنون در بیمارستان مذکور انجام شده است.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول