اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش:

وضع مالی مدارس فوتبال خوب نیست

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش از اوضاع مالی نامناسب مدارس فوتبال در این شهرستان خبر داد و گفت: مدارس فوتبال شوش خودجوش هستند و مردمی اداره می‌شوند.

وضع مالی مدارس فوتبال خوب نیست

عبدالعظیم آل‌کثیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهارکرد: طبق دستورالعمل هیئت فوتبال استان فقط مدارس فوتبالی که دارای باشگاه باشند می‌توانند در زمینه گسترش و توسعه این رشته فعالیت کنند.

وی افزود: بر اساس این قاعده در حال حاضر سه مدرسه فوتبال فعالیت دارند و برای این شهرستان تیم‌داری می‌کنند.

آل‌کثیر خاطرنشان کرد: مدارس فوتبال فعال در شوش زیر نظر باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان و نیشکر که از جمله ملی پوشان این شهرستان است فعالیت می‌کنند.

وی در رابطه با اوضاع مالی مدارس فوتبال در شوش گفت: اوضاع مالی مدارس فوتبال در شوشتر اوضاع مناسبی نیست و اکثر این مدارس با حمایت‌های مردمی و به شکل خود جوش اداره می‌شوند.

این مقام مسئول اعلام کرد: مدارس فوتبال شوش برای تامین امکانات مورد نیاز در زمینه فوتبال نیازمند حمایت‌های مسئولان در کنار تلاش و همراهی علاقه‌مندان به آینده ورزش شوش هستند.

آل‌کثیر تصریح کرد: تاکنون مدارس فوتبال شوشتر توانسته‌اند با کمترین امکانات با تدابیر سازمان یافته در راه گسترش و توسعه این رشته ورزشی پرطرفدار در شهرستان به موفقیت‌های قابل توجهی نائل شوند.

وی در پایان اظهار کرد: جا دارد در کنار زحمات و تلاش‌های این مدارس برای کسب افتخارات برای مردم این شهرستان مسئولان حمایت‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم با کمک هم آینده درخشانی را برای ارتقای جایگاه فوتبال در این شهرستان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول