اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم فوتسال بانوان آرمان رضا (ع) مطرح کرد

برنامه‌ریزی دقیق برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر سال آینده

مدیر فنی تیم فوتسال بانوان آرمان رضا(ع) مشهد گفت: با توجه به فرصت حدود شش ماهه تا آغاز فصل آینده لیگ برتر فوتسال برنامه‌ریزی برای حضور قدرتمندانه در آن باید زودتر انجام شود.

برنامه‌ریزی دقیق برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیرا شجاعی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم فوتسال بانوان آرمان رضا(ع) در حال حاضر در رده نهم جدول قرار دارد و از سقوط به دسته یک در امان هستیم.

وی بیان کرد: روز جمعه 17 خرداد در دیدار هفته یازدهم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر با وجود شکست هشت بر پنج مقابل تیم پرسپولیس در تهران بازی بهتری نسبت به دیدار رفت که در مشهد با نتیجه 16 بر یک شکست خوردیم، ارائه دادیم.

وی با اشاره به سقوط نماینده فسا به لیگ دسته یک با 11 امتیاز، گفت: در شرایطی که یکی از تیم‌های شهریار یا دلیجان گزینه بعدی سقوط به دسته پایین‌تر است، با 13 امتیازی که کسب کرده‌ایم حتی در صورت شکست در دیدار پایانی در لیگ برتر می‌مانیم.

مدیر فنی تیم فوتسال بانوان آرمان رضا (ع) ادامه داد: در دیدار پایانی که روز پنجشنبه 23 خرداد ماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود باید در بازی عقب افتاده از هفته دهم دور برگشت به مصاف متین ورامین تیم سوم جدول برویم.

شجاعی با اشاره به حضور فاطمه ارژنگی و سمانه چهکندی دو بازیکن فوتبال از نیم فصل دوم در تیم فوتسال آرمان رضا(ع)، گفت: با توجه به قانون جدیدی که در جلسه نواب رئیسان هیئت‌های فوتبال کشور در تبریز اعلام شد، از فصل آینده بازیکنان فوتبال و فوتسال امکان بازی همزمان در هر دو رشته را دارند.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از بروز مشکل برای تیم باید هرچه زودتر با برنامه‌ریزی، تیم خوبی برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان در سال آینده بسته شود.

انتهای پیام/70002/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول