اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

روحانیت با توجه به منویات رهبری مردم را در انتخاب اصلح همراهی کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مردم در انتخابات نیاز به راهنمایی دارند و لازم است روحانیت با توجه به منویات رهبری، مردم را در شناخت ویژگی‌های فرد اصلح و انتخاب اصلح همراهی کنند.

روحانیت با توجه به منویات رهبری مردم را در انتخاب اصلح همراهی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام محمد شریف حسینی کوهستانی در اردوی رهروان ولایت با اشاره به فعالیت‌های روحانیت از ابتدا تاکنون اظهار داشت: روحانیت در طول تاریخ کارنامه درخشانی از خود ارائه داده است و در طول تاریخ هیچ جمعیت و هیچ ملتی همچون روحانیون نتوانسته کارنامه‌ای این چنین درخشان داشته باشد.

وی افزود: این کارنامه درخشان به این دلیل است که روحانیت قشری مردمی هستند و راه و سیره پیامبر (ص) را دنبال می‌کنند.

حسینی کوهستانی تصریح کرد: روحانیت دغدغه مردم را دارد و در روستا باشد یا شهر، همواره نگرانی مردم را داشته و دغدغه مردم داشتن، سیره پیامبر (ص) است.

وی خاطرنشان کرد: هرکس دغدغه مردم را داشته باشد، در دل مردم جا دارد و روحانیت ایران اسلامی اکنون این جایگاه را در میان مردم دارند.

حسینی کوهستانی همچنین با بیان اینکه مردم نیاز به هدایت دارند، اظهار داشت: روحانیت باید این نیاز مردم را با مجهز شدن به ابزار روز و علم روز برطرف کند.

وی با اشاره به نقش روحانیت در انتخابات عنوان کرد: مردم در انتخابات از شما سئوال می‌کنند و برای انتخاب اصلح به راهنمایی شما نیاز دارند پس لازم است با توجه به منویات رهبری و شاخص‌های اصلح، مردم را در انتخابشان راهنمایی کنید.

به گزارش فارس، اردوی رهروان ولایت با حضور بیش از 100 روحانی طرح هجرت و مستقر و خانواده‌های آنها در اردوگاه منشاد در شهرستان مهریز استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/2464/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول