اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌جهانگیری در جمع مردم قزوین‌:

روحانی سیاست‌های هاشمی و خاتمی را ادامه می‌دهد

وزیر صنایع و معادن دولت خاتمی گفت: روحانی با ادامه دادن راه هاشمی و خاتمی مشکلات اقتصادی کشور را برطرف می‌کند.

روحانی سیاست‌های هاشمی و خاتمی را ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اسحاق جهانگیری در همایش ستاد حامیان روحانی که در مسجد محمد رسول‌الله (ص) قزوین برگزار شد، با بیان اینکه ‌‌‌هاشمی رفسنجانی سازندگی و خاتمی توسعه سیاسی را برای کشور به ارمغان آوردند، اظهار داشت: روحانی با ادامه دادن راه آنان مشکلات اقتصادی کشور را برطرف می‌کند و وضعیت معیشتی مردم را بهبود می‌بخشد.

وی به مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور اشاره کرد و گفت: کشورهای استکبار جهانی با تحریم‌های اقتصادی فشارهای ظالمانه سیاسی و بین‌المللی به ایران وارد کردند که متأسفانه این فشارها به دلیل ضعف برنامه‌ریزی مسئولان سیاست ‌خارجی کشور بوده است.

این مسئول اضافه کرد: به دلیل ضعف دیپلماسی اکنون کشور فشارهای سنگینی را در سطح بین‌المللی مواجه است و این امر باعث شده که هر کشور بی‌سر و پایی مانند اسرائیل به خود اجازه دهد که ایران را تهدید به حمله کند که در این راستا روحانی نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری با برنامه‌هایی که در دستور کار دارد این مشکلات را برطرف می‌کند.

جهانگیری با بیان اینکه برخی از افراد عنوان می‌کنند روحانی از انرژی هسته‌ای دفاع نمی‌کند، اذعان داشت: این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با قدرت و اقتدار از این حق دفاع می‌کند و همچنین به آ‌مریکا دیگر اجازه نمی‌‌دهد که در جهان تک میدان باشد و علیه ایران تحریم صادر کند.

وزیر صنایع و معادن دولت خاتمی با اشاره به اینکه انتخابات یک فرصتی برای تغییرات اساسی در کشور است، ابراز داشت: امیدوارم آحاد جامعه با مشارکت حداکثری در انتخابات 24 خرداد رأیشان را به نامزد اصلح بدهند تا حماسه سیاسی خلق شود.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی با رأی دادن در 24 خرداد رخ می‌دهد، اظهار داشت: هر کسی که شرایط امروز در ایران را قبول ندارد باید در این روز به پای صندوق‌های رأی بیاید.

انتهای پیام/65302/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول