اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

اطلاع‌رسانی صحیح در تبلیغات اسلامی باید در اولویت باشد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: تبلیغ و اطلاع‌رسانی صحیح باید در اولویت برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین قرار گیرد.

اطلاع‌رسانی صحیح در تبلیغات اسلامی باید در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز به مناسبت صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی در دیدار با جمعی از مدیران و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: امروز نسل جامعه ما که برگرفته از نوجوانان و جوانان است باید در امر دین و بیان مسائل شرعی و احکام دینی با اطلاع‌رسانی صحیح آموزش ببینند.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان با استفاده از برخی از شبکه‌های گمراه کننده می‌خواهند نسل جوان ما را با ایجاد شبهه در دین اسلام و احکام دینی به طرف خود جذب کرده که در این بین نقش اطلاع‌رسانی برای جامعه بسیار مهم و حائز اهمیت است‌.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن تأکید بر حضور افراد روحانی در برخی از مراکز مهم به خصوص در روستاها اضافه کرد: روحانیون ما که به عنوان مبلغ به روستاها اعزام می‌شوند، باید در بیان مسائل شرعی و تفسیر قرآن بیش از پیش تلاش کنند.

آیت‌الله باریک‌بین با اشاره به تأسیس سالروز سازمان تبلیغات اسلامی از طرف حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با آن دور‌اندیشی که داشتند تأکید زیادی روی تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی داشتند و تأسیس این نهاد را امری ضروری می‌دانستند.

وی افزود: در طول سال‌های تأسیس این اداره کل، توانسته اقدامات ارزشمندی در سطح کشور و استان قزوین بردارد که جای بسی تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان این اداره کل گفت‌: تلاش‌های ارزشمند مدیران این مجموعه در برگزاری مناسبت‌های ائمه اطهار و دیگر مجالس در شهر ستودنی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در خصوص فعالیت‌های این اداره کل بیان کرد: این اداره کل توانسته با همکاری و همدلی کارکنان و مدیران مجموعه در مراسم‌های ویژه ائمه اطهار و ساماندهی مداحان گام‌های خوبی بردارد و امیدواریم با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پیشبرد اهداف خود موفق‌تر عمل کنیم.

انتهای پیام/77010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول