اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تکریم کودکان آسیب‌دیده صورت گرفت

بازدید مدیران سازمان فرهنگی ورزشی قزوین از شیرخوارگاه حلیمه

جمعی از مدیران و کارمندان سازمان فرهنگی ورزشی قزوین با هدف تکریم کودکان آسیب‌دیده اجتماع از شیرخوارگاه حلیمه بازدید کردند.

بازدید مدیران سازمان فرهنگی ورزشی قزوین از شیرخوارگاه حلیمه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در ابتدای این بازدید مسئولان و سرپرستان شیرخوارگاه حلیمه توضیحی در خصوص روند کارکرد و خدمات ارائه شده به شیرخوارگان، کودکان و نوجوانان این مرکز ارائه دادند.

معاون فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این بازدید گفت: تلاش مدیران شهری بر ارتباط سازنده کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده با اجتماع از جمله هدف‌های اصلی ما در انجام اینگونه بازدیدها است.

صادق آریان ادامه داد: کودکانی که در مراکز زیر پوشش بهزیستی زندگی می‌کنند، حق دارند همانند دیگر فرزندان جامعه، برای داشتن فردایی روشن از خدمات و مزایای جهان اطراف خود بهره ببرند.

وی شناسایی توانمندی‌ها و استعداد بچه‌های بی‌سرپرست و بدسرپرستی که در این مراکز نگهداری می‌شوند را از جمله وظایف مسئولان دانست و گفت: تلاش دست‌اندرکاران برای شناسایی مهارت‌های مختلف کودکان و فراهم آوردن شرایط برای تعامل همیشگی، عاطفی و سازنده آنها با اجتماع و شناخت هویت پرافتخار شهری باید از دیگر اهداف باشد.

آریان در ادامه خطاب به مدیران شهری بر ارائه خدمات فرهنگی و تربیتی یکسان و کیفی به تمامی اقشار جامعه که کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده اجتماع نیز جزوی از آن‌ها هستند، تأکید کرد.

سرپرستان شیرخوارگاه حلیمه تأکید کردند که بچه‌هایی که در این مرکز زندگی می‌کنند به نوعی در اجتماع آسیب دیدند و نخستین وظیفه ما حفظ حرمت آن‌هاست و سعی داریم آنان را توانمند و مستقل تربیت کنیم تا در آینده انسان‌هایی سودمند برای جامعه و زندگی خانوادگی خود باشند.

گفتنی است، در ادامه این بازدید، از بخش شیرخوارگان مرکز بازدید به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به کودکان و نوجوانان این مرکز اهدا شد.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول