اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

غیبت ناجیان غریق در سواحل مازندران از استانداری پیگیری شود

فرماندار ساری گفت: پیگیری عدم حضور ناجیان غریق در سواحل مازندران از حوزه معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران پیگیری شود.

غیبت ناجیان غریق در سواحل مازندران از استانداری پیگیری شود

جواد واحدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری درباره اقدامات انجام شده در سطح سواحل فرح‌آباد ساری اظهار داشت: طرح سالم‌سازی در سطح سواحل شهرستان ساری در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: طرح‌های بسیار خوبی را در بخش رودپی شمالی شهرستان ساری شاهد هستیم که از استقبال خوب مسافران برخوردار هستیم.

فرماندار ساری با اشاره به افتتاح طرح مرحوم ملکی در ساحل فرح‌آباد ساری با حضور استاندار مازندران ادامه داد: امکانات بسیار خوبی در طرح سالم‌سازی ملکی طراحی شد که با حضور مسافر در دریا برنامه‌های متنوعی از جانب صاحبان طرح اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح‌های سالم‌سازی دریا هلال احمر ناجیان غریق حضور دارند.

این مسئول درباره حضور ناجیان غریق در نقاط کور بیان داشت: نقاط کور دریای فرح‌آباد ساری توسط بخشداری شناسایی و انسداد انجام شد و با هماهنگی که با صاحبان طرح‌ها انجام شد از ناجیان غریق طرح‌ها برای نقاط کور دریا نیز استفاده می‌شود و هر ناجی غریق موظف شد که سه نقطه حادثه خیز دریا را نیز کنترل کند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر این موضوع در دریای سواحل فرح‌آباد ساری در حال اجرا است و تاکنون کسی در سواحل ساری غرق نشده است.

واحدی ادامه داد: صاحبان طرح‌ها برای خدمات‌رسانی نیز کمک کردند و نیاز است مردم با مسئولان و صاحبان طرح‌ها همکاری داشته باشند.

این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که تولی‌گری دریا در سطح سواحل مازندران با چه کسی است، گفت: ستاد طرح سالم‌سازی دریا در حال حاضر توسط فرمانداران در حال مدیریت است.

فرماندار ساری از تشکیل ستاد طرح سالم‌سازی دریا خبر داد و خاطرنشان کرد: منتظریم که امسال مدیر این سازمان مشخص شود که با حضور مدیر سازمان سواحل سرنوشت و تولی‌گری طرح دریا مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که امکان مدیریت دریا بدون حضور ناجیان غریق در نقاط کور دریا امکان‌پذیر نیست، گفت: این موضوع در حوزه وظیفه معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران است.

این مسئول تاکید کرد: برای برون رفت از مسئله غرق شدن در سطح دریا فرمانداری‌ها ورود پیدا کردند.

به گزارش فارس، فرماندار ساری در حالی اعلام کرد که تاکنون کسی در ساحل ساری غرق نشده است که اخبار پزشکی قانونی بر خلاف اظهارات فرمانداری ساری است.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول