اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رییس هیئت نجات غریق کرمانشاه تأکید کرد

سد گاوشان مکانی مناسب برای تربیت ناجیان غریق

نائب رییس هیئت نجات غریق استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه سد گاوشان مکانی مناسب از لحاظ مساحت به منظور تربیت ناجی غریق است، افزود: خاصیت آب‌های آزاد سوق ‌دادن شناگر به عمق آب است.

سد گاوشان مکانی مناسب برای تربیت ناجیان غریق

سهیلا صدیقیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تاکید بر اینکه نجات فرد غریق از عهده هر کسی ساخته نیست، افزود: تسلط و علاقه حرف اول را در این حرفه می‌زند و قدرت بدنی بالا و سرعت عمل مهم‌ترین خصیصه یک ناجی موفق است.

نائب رییس هیئت نجات غریق استان کرمانشاه با بیان اینکه شناگران باید از شنا در سد و آب‌های آزاد خودداری کنند، افزود: خاصیت آب سوق‌ دادن شناگر به جلو و در نتیجه غرق ‌شدن آن است.

این ناجی ابراز کرد: بهتر است در برخی از سدها و آب‌های آزاد در استان کرمانشاه که از موقعیت مناسب‌تری برخوردارند به نظارت و گماردن ناجی غریق در محدوده‌ای مشخص اقدام شود.

وی سد گاوشان را مکانی مناسب از لحاظ مساحت به منظور گماردن ناجی غریق عنوان کرد و افزود: این سد از لحاظ مساحت، موقعیتی بهتر برای شنا کردن در صورت وجود ناظر و ناجی را دارد.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول