اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه پیوستن هافبک سابق استقلال به سپاهان

جباری؛ ژنرالی برای ارتش سپاهان یا پاشنه آشیل طلایی‌پوشان

مجتبی جباری از لحاظ فنی بازیکن بزرگی است، اما برای اینکه حضورش در سپاهان راندمان مثبتی داشته باشد، باید بی‌انضباطی‌ها و خودسری‌هایش به صورت ویژه مهار شود و در غیراینصورت به پاشنه آشیلی برای طلایی‌پو‌شان تبدیل می‌شود.

جباری؛ ژنرالی برای ارتش سپاهان یا پاشنه آشیل طلایی‌پوشان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آغاز هفته جدید با خبر مهمی در بازار نقل و انتقالات فوتبال کشورمان همراه بوده و مجتبی جباری به طور رسمی به عضویت تیم فوتبال سپاهان درآمد.

جباری طی هشت سال گذشته در تیم استقلال تهران عضویت داشت، اما در این فصل به دلیل بروز برخی مشکلات، دو هفته پیش از سوی کادر فنی باشگاه استقلال از ترکیب این تیم بیرون گذاشته شد.

هم‌زمان با خروج نام جباری از لیست استقلال، صحبت‌هایی در مورد تمایل باشگاه سپاهان برای جذب این بازیکن مطرح شد که در ابتدا شایعه به نظر می‌رسید، اما پس از اینکه قاسم دهنوی از سپاهانی شدن منصرف شده و به تیم پرسپولیس تهران پیوست، گمانه‌زنی‌ها برای جذب جباری قوت گرفت و در نهایت نیز این بازیکن با قراردادی رسمی به طلایی‌پوشان اصفهانی پیوست.

جباری از لحاظ فنی بازیکن خوبی محسوب می‌شود و طی سال‌های گذشته همواره یکی از بازیکنان موثر در خط میانی آبی‌پوشان تهرانی بوده است، اما این بازیکن بارها و بارها با مربیان تیمش و مدیرعاملان استقلال در مقاطع مختلف به مشکل برخورده و حاشیه‌های بسیاری را برای تیم‌هایش ایجاد کرده است.

از این رو نحوه برخورد با جباری در تیم سپاهان اهمیت بسیار بالایی دارد، زیرا در غیر این صورت حضور جباری در اصفهان به مشکل بزرگی برای سپاهانی‌ها تبدیل شده و تمام تمرکز این تیم صرف مبارزه با حاشیه‌های به وجود امده توسط جباری می‌شود، ضمن اینکه مصدومیت‌های متوالی جباری نیز مزید بر علت است تا این بازیکن نتواند کیفیت فنی مورد نظر کادر فنی را ارائه بدهد.

سپاهان تا زمانی که حضور دهنوی در این تیم قطعی شده بود، برنامه‌ای برای جذب جباری نداشت، اما به نظر می‌رسد رفتن دهنوی به پرسپولیس، سپاهانی‌ها را به تکاپو انداخته تا برای خط هافبک خود چاره‌ای تدبیر کنند.

جباری در صورتی که حاشیه‌ها و بی‌انضباطی‌هایش اداره شود، می‌تواند بازیکن مثبتی برای سپاهان باشد، اما در صورتی که حاشیه‌سازی‌هایش از حد معمول فراتر رود، به پاشنه آشیلی تبدیل می‌شود که جمع کردنش کاری بسیار دشوار است.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول