اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امضا 4 تفاهم‌نامه همکاری 3500 میلیارد ریالی بین آذربایجان شرقی و چین

راه‌اندازی 3 نیروگاه برقی آبی، تولید برق و ساخت و نصب نیروگاه‌های بادی و خورشیدی

در حاشیه چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی، چهار تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان و هیئت سرمایه‌گذاری استان هوبی چین امضا شد.

راه‌اندازی 3 نیروگاه برقی آبی، تولید برق و ساخت و نصب نیروگاه‌های بادی و خورشیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها، دو طرف علاقمندی خود را برای همکاری و سرمایه‌گذاری مشترک به منظور اجرای پروژه نصب و راه‌اندازی سه نیروگاه برق‌آبی در شهرستان‌های میانه، جلفا و خداآفرین اعلام کردند.

همچنین دو طرف اعلام آمادگی کردند در زمینه نصب و راه‌اندازی تاسیسات تولید برق با استفاده از انرژی خورشیدی همکاری‌های مشترک داشته باشند.

مطالعه و امکان‌سنجی همکاری در زمینه ساخت و نصب نیروگاه‌های بادی و راه‌اندازی طرح‌های دوگانه نیروگاه بادی و خورشیدی به منظور توسعه انرژی‌های پاک از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه‌ها بود.

ارزش تقریبی این تفاهم‌نامه‌ها که به امضای استاندار آذربایجان شرقی، سرمایه‌گذار چینی، رییس پانل امور زیربنایی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نمایندگان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان رسید، بیش از 3500 میلیارد ریال عنوان شده است. 

چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران ‌ـ آذربایجان شرقی با حضور بیش از 400 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در تبریز دیروز گشایش یافت.

در این همایش که به مدت دو روز در هتل شهریار تبریز و منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود، 408 طرح سرمایه‌گذاری به ارزش بیش از 15 میلیارد یورو برای ارائه به سرمایه‌گذاران شرکت کننده آماده شده است.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول