اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

نیروگاه سهند بناب متولی ندارد/ واگذاری نیروگاه بناب به مبلغ 340 میلیارد تومان

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از نحوه واگذاری کارخانجات تولیدی بزرگ در کشور گفت: با وجود اینکه نیروگاه سهند بناب به مبلغ 340 میلیارد تومان به شبه‌دولتی واگذار شده، ولی امروز این نیروگاه صاحب و متولی ندارد.

نیروگاه سهند بناب متولی ندارد/ واگذاری نیروگاه بناب به مبلغ 340 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی یک‌شنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات اظهار کرد: مردم با حضور خود خواسته مقام معظم رهبری را در تحقق شعار حماسه سیاسی رقم زدند.

وی افزود: اتفاقی که در این انتخابات افتاد هیچ کس آن را پیش‌بینی نکرده بود و تمام برنامه‌ریزی‌های دشمنان را به هم زد.

*قانون انتخابات باید شفاف‌تر شود

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در بحث نظارت و اجرای انتخابات همچنان مشکلاتی وجود دارد، گفت: در بحث انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات مجلس نواقصی در قوانین و همچنین اجرای آن به چشم می‌خورد که در مجلس باید تلاش کنیم تا قوانین مربوط به برگزاری انتخابات شفاف‌تر شود.

*انتقاد از نحوه نظارت مجلس بر انتخابات شوراها

وی همچنین با انتقاد از نحوه نظارت مجلس در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مجلس باید در خصوص روند اجرا، برگزاری و نظارت بر انتخابات کمک کند و تشکیلات قضایی نیز با آن‌هایی که با شأن نظام بازی می‌کنند، برخورد کند.

باقری‌بنابی در ادامه یکی از دلایل موفقیت آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را بیان شعارهای اعتدال و عمل به قانون اعلام کرد و گفت: با شناختی که از منش و روش آقای روحانی از نظر اجرایی و بین‌المللی داریم، ایشان رئیس جمهور موفقی خواهند بود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به برقراری آرامش در کشور بعد از انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم تنش‌ها رفته رفته در کشور فروکش کرده و با شیوه اعتدالی که از آقای روحانی سراغ داریم، شاهد کاهش تنش‌ها در جامعه خواهیم بود.

*حمایت از بخش خصوصی تنها راه نجات کشور است

وی ادامه داد: امیدواریم ایشان دولتی شایسته و کاردان و افرادی را که دارای تجارب ارزنده در نظام جمهوری اسلامی هستند به عنوان اعضای کابینه خود و پست‌های کلیدی نظام انتخاب کنند.

باقری‌بنابی یکی از راه‌های تحقق حماسه اقتصادی در کشور را آماده کردن بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری از سوی مسئولان اعلام و تصریح کرد: تا زمانی که واقعاً بخش خصوصی حمایت نشود، کشور به توسعه نخواهد رسید و بخش خصوصی تنها نجات‌دهنده کشور است.

وی با اشاره به ابلاغ اجرای اصل 44 قانون اساسی در سال 84 از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: در سطح کلان این اتفاق صورت نگرفته و با اجرای این اصل باید به بخش خصوصی میدان داده شود و این عملاً در خصوص واحدهای بزرگ تولیدی کشور تحقق نیافته است.

وی در عین حال اظهار کرد: خصوصی‌سازی این چنینی کشور را تهدید می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده به نحوه واگذاری کارخانجات تولیدی بزرگ در کشور اعتراض دارم تأکید کرد: با وجود اینکه نیروگاه سهند بناب به مبلغ 340 میلیارد تومان به شبه‌دولتی واگذار شده، ولی امروز این نیروگاه صاحب و متولی ندارد.

وی بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاری‌های داخلی تأکید کرد.

باقری‌بنابی با اشاره به مصوبه شورای فرهنگ عمومی بناب در خصوص برگزاری جلسات اخلاق برای مدیران شهرستان گفت: بعد از اتمام ماه مبارک رمضان صبح روزهای پنجشنبه هر هفته شاهد برگزاری این جلسات با حضور اساتید اخلاق شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/60002/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول