اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش:

اعزام ناوگروه‌های ارتش به آب‌های بین‌المللی نقش بازدارندگی دارد

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش بازدارندگی را از اهداف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و یادآور شد: اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش به آب‌های بین‌المللی نقش بازدارندگی را ایفا می‌کند.

اعزام ناوگروه‌های ارتش به آب‌های بین‌المللی نقش بازدارندگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت اظهار کرد: شاهد اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در شأن ملت ایران هستیم و باید به قله برسیم.

وی با تاکید براینکه نیروی راهبردی جمهوری اسلامی ایران تا فتح قله پای کار است، افزود: اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در شمال و جنوب کشور است.

حسنی به بازتاب گسترده اعزام ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران به روسیه اشاره کرد و گفت: جهان در شگفتی است جمهوری اسلامی چگونه به اقتدار رسیده و به مرور به این نتیجه رسیدند که ایران بزرگ‌تر از آنها است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا با بیان اینکه 70 درصد نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت آموزش می‌بینند، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بستری آسمانی است و امیدواریم بتوانیم در زمان ظهور مهدی (عج) نقش جهانی خود را به خوبی ایفا کنیم.

وی دانشگاه امام خمینی (ره) نوشهر و مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت را دو مرکز محوری در تربیت نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش دانست و بیان کرد: مراکز آموزشی جایگاه انسان‌سازی و مجاهد پروری است.

حسنی بازدارندگی را از اهداف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و یادآور شد: اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش به آب‌های بین‌المللی نقش بازدارندگی را ایفا می‌کند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اجرای برنامه‌های بازدارندگی در نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: صدام به خاطر دیگران اشتباه کرد و نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه ارتش پاسخ دندان‌شکنی در دفاع مقدس به استکبار جهانی داد.

وی حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلیج عدن و دریای خزر را نشان از بازدارندگی نظام اسلامی دانست.

حسنی در ادامه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: مهمان‌نوازی از ویژگی‌های افراد مومن و خدامحور است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا با بیان اینکه انسان در فرهنگ اسلامی محترم است، یادآور شد: امام علی (ع) مهمان‌نوازی در ماه مبارک رمضان را دوست داشت.

وی جهاد مسلحانه را از جمله اموری عنوان کرد که امام علی (ع) آن را دوست داشت و بیان کرد: جهاد تنها ویژه بندگان ویژه خداوند است.

حسنی با اشاره به اینکه امام علی (ع) روزه‌داری در گرمای تابستان را دوست داشت، تصریح کرد: روزه میان‌برترین راه برای رسیدن به تقوا است.

الهیار مجدی حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر را به برکت انقلاب اسلامی دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران اکنون در دریای خزر حضور مقتدرانه دارد.

وی حضور در دریای خزر را برگ زرینی از افتخارهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: حضور مقتدرانه ایران در دریای خزر مایه مباهات و ارجمندی است.

مجدی با اشاره به آموزش 70 درصد کارکنان نیروی دریایی ارتش در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت، یادآور شد: تهذیب، تحصیل و ورزش در تربیت کارکنان مد نظر است.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور از حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی قدردانی به عمل آمد و حجت‌الاسلام محمد باقری رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت معرفی شد.

انتهای پیام/84001/ع40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول