اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیستان در مجلس خبر داد

استقرار نیروگاه انرژی خورشیدی در هامون

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی از استقرار نیروگاه انرژیخورشیدی در شهرستان هامون خبر داد.

استقرار نیروگاه انرژی خورشیدی در هامون

به گزارش خبرگزاری فارس از هامون، حلیمه عالی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان هامون در فرمانداری اظهار داشت: مشکلات شهرستان تازه تأسیس هامون هر چه سریع‌تر باید به همت مسئولان و مردم این شهرستان برطرف شود.

وی افزود: یکی از اولویت‌های مهم این شهرستان پیگیری امورات مردم است که به جد باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس در کنار مسئولان شهرستان هامون سعی دارند تا در این شهرستان تازه تأسیس ادارات مربوطه مستقر و مشکلات موجود در این زمینه هرچه زودتر رفع شود.

امام جمعه شهرستان هامون نیز در این جلسه ضمن برشمردن بخشی از مشکلات از تلاش فرمانداری برای حل مشکل زمین مصلی محمدآباد پس از سال‌ها تشکر کرد.

حسین کیخا گفت: اکنون که زمینه مناسبی برای خدمت به مردم فراهم شده باید مسئولان تلاش کنند با آماده کردن زیر ساخت‌های لازم به بهترین شکل به مردم خدمات‌رسانی کنند.

فرماندار هامون نیز در ادامه ضمن تشکر از همراهی نمایندگان مجلس از تلاش فرمانداری برای حل مشکلات و جذب اعتبارات سال‌جاری خبر داد.

حمیدرضا فخررحیمی گفت: با وجود کمبود اعتبارات و نوپا بودن، روند برگزاری انتخابات در این شهرستان به گونه‌ای بود که در استان نمونه شد.

وی افزود: با همت فرماندار و همکاران در مدت زمان کوتاهی که از عمر شهرستان می‌گذرد شاهد اقدامات و تلاش‌هایی شایسته در این منطقه هستیم.

فرماندار هامون اذعان داشت: مجموعه این اقدامات نشان از عزم جدی فرماندار جوان هامون و دیگر مسئولان این شهرستان در حل مشکلات مردم دارد.

در پایان این جلسه، میری، کیخواه‌آریا و پیری به ترتیب به عنوان روسای ادارات گمرک، میراث فرهنگی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هامون معرفی شدند.

انتهای پیام/75002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول