اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج جامعه پزشکی

اردوی جهادی‌ جامعه پزشکی‌ زرند برگزار شد

اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان زرند برگزار شد.

اردوی جهادی‌ جامعه پزشکی‌ زرند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان زرند، به همت بهداری و درمانگاه شهید ثمره و بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان زرند، اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی این ناحیه در روستای چاهکین این شهرستان برگزار شد.

عباس سلیمانی فرمانده بهداری ناحیه سپاه شهرستان زرند در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این اردوی یک روزه تیم پزشکی شامل پزشک عمومی، داندانپزشک، پرستار‌، ماما‌ و بهیار به همراه تجهیزات پزشکی و دارویی حضور داشتند و اقدام به مداوای بیماران ‌مردم این روستا کردند.

این مسئول دیگر اقدامات تیم پزشکی را ‌توزیع داروی رایگان، توزیع بروشور بهداشتی و درمانی‌، مشاوره رایگان در زمینه‌های مختلف‌‌ پزشکی و درمانی برشمرد‌.

سلیمانی هزینه انجام شده توسط تیم بسیج جامعه پزشکی را بالغ بر 250 میلیون ریال عنوان کرد.

وی‌ از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی را برپایی اردوهای جهادی به سایر نقاط محروم شهرستان به همراه توزیع داروی رایگان‌، تست فشار خون و قند خون‌، تزریقات و پانسمان بیماران‌، توزیع اقلام بهداشتی ‌به همراه بروشور‌های مختلف عنوان کرد.

سلیمانی هدف از برگزاری اردوی بسیج جامعه پزشکی را لبیک گفتن به فرمان فرماندهی کل قوا‌ مبنی بر کمک به مردم مناطق محروم کشور‌، ایجاد حس همدلی و روحیه ایثار و از خود گذشتگی‌، شناسایی بیماران نیازمند‌، تست رایگان مردم مناطق محروم و در صورت نیاز اعزام بیماران شناسایی شده به بیمارستان و مراکز درمانی برای ادامه درمان که با استقبال خوب مردم شهرستان همراه بوده است‌ دانست.

انتهای پیام/80022/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول