اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واکنش به اظهارنظر در مورد کیفیت مسکن مهر

راه و شهرسازی: رئیس نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد خود پیمانکار مسکن مهر است

روابط عمومی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی به دفتر خبرگزاری فارس در پی انتقاد نظام مهندسی نسبت به کیفیت مسکن مهر عنوان کرد که رئیس نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد خود از پیمانکاران مسکن مهر است.

راه و شهرسازی: رئیس نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد خود پیمانکار مسکن مهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، روابط عمومی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی به دفتر خبرگزار فارس در یاسوج عنوان کرد که پیرو درج برخی اخبار و اظهارنظر در بعضی سایت‌های خبری که مربوط به انتقاداتی در خصوص اظهار نظر رئیس نظام مهندسی نسبت به مسکن مهر است، بنابراین این اداره با ارسال متنی خود را ملزم به توضیح می‌داند. 

در این متن آمده است: طبق مصوبه هیئت محترم وزیران هزینه مربوط به نظارت گاز مسکن مهر طبق مصوبه هیئت محترم وزیران نصف قیمت تعرفه بوده که متأسفانه مهندسین نظام مهندسی خواستار پرداخت کل مبلغ آن از طرف راه و شهرسازی هستند که این مورد خلاف مصوبه مذکور است. 

 در این متن آمده است که هیچ‌گونه دلیل فنی و اجرایی دال بر عدم تأیید لوله‌کشی گاز مسکن مهر وجود ندارد و تمامی موارد به صورت اصولی و طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان انجام گرفته است. 

به علت طولانی شدن مدت تأییدیه لوله کشی گاز و با توجه به واگذاری به مردم، مسئولین بر آن شدند که تمهید دیگری در این زمینه در شورای مسکن بیندیشند. 

در تمامی پروژه‌های مسکن مهر که درخواست انشعاب گاز داده شده، دریچه تهویه هوا تعبیه شده و هیچ مشکل فنی نداشته و عدم تایید ارتباطی با تهویه هوا نداشته است. 

در شهر دهدشت 150 واحد آماده که نزدیک به سه ماه است با وجود داشتن دریچه تهویه هوا و رعایت اصول فنی لازم مورد تأیید قرار نگرفته است. 

لازم به ذکر است؛ جناب آقای مهندس شهامت رئیس نظام مهندسی استان خود یکی از سازندگان ( پیمانکاران ) مسکن مهر در شهر دهدشت می‌باشد، پس اگر کیفیت خوب نیست، خود ایشان مسئول بوده و باید پاسخگو  باشد. 

در پایان یادآور می‌شود که کلیه موارد فنی در پروژه‌های مسکن مهر مد نظر قرار گرفته و این اداره‌کل تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است.

انتهای پیام/2571/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول