اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات خراسان جنوبی خبر داد

اعزام 1000 مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی در رمضان

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام یک هزار و 65 مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

اعزام 1000 مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی در رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی کوثری‌نیا با اشاره به اینکه حضور مبلغان در مناطق مختلف شهری و روستایی سبب تبیین، ترویج و نشر فرهنگ ناب اهل بیت(ع) می‌شود، اظهار کرد: فعالیت تبلیغی مبلغان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی گفت: این مبلغان از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه قم و مشهد، و همچنین مبلغان بومی استان به مناطق مورد نظر اعزام شده‌اند.

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام یک هزار و 65 مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

کوثری نیا با بیان اینکه تبلیغ چهره به چهره احکام اسلام ناب محمدی و اهداف نظام دارای اهمیت فراوان است، تصریح کرد: حضور روحانیان بومی و غیر بومی در روستاها و نقاط مختلف استان سبب تقویت بصیرت دینی در جامعه می‌شود.

وی برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان اندیشه‌های ناب حضرت امام و مقام معظم رهبری درحوزه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، سخنرانی پیرامون تبیین فرمایشات رهبری در ارتباط با حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی‌فقیه در جامعه را از جمله برنامه‌های تبلیغی روحانیان اعزامی دانست.

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: روحانیان اعزامی پیرامون عفاف و حجاب، ترویج سبک زندگی اسلامی و مقابله با لوکس گرایی و سبک غربی سخنرانی و در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر، احیای زکات، جلوگیری از اسراف با توجه به نیاز کشور در مسیر توسعه و تحقق حماسه اقتصادی برنامه تبلیغی خواهند داشت.

کوثری‌نیا تفسیر قرآن و توجه به مفاهیم و معارف آن و بیان قصه‌های قرآنی را از دیگر برنامه‌های مبلغان عنوان و ادامه داد: برپایی جشن ولادت باسعادت امام حسن مجتبی در نیمه رمضان، برگزاری مراسم سوگواری شهید محراب حضرت علی بن ابیطالب و مراسم احیای شب‌های قدر از دیگر برنامه‌های روحانیون اعزامی است.

انتهای پیام/69017/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول