اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود

برگزاری طرح تلاوت نور در 380 کانون فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل

مسئول دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی مساجد استان اردبیل گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح تلاوت نور در 380 کانون‌ فرهنگی مساجد استان برگزار می‌شود.

برگزاری طرح تلاوت نور در 380 کانون فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل نادر سقا ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی اجرای طرح تلاوت نور در اردبیل اظهار داشت: این طرح در طول سال به صورت روزانه بعد از نماز مغرب و عشا و یا بین‌الصلاتین در تمامی کانون‌ های مساجد استان اجرا می‌‌شود.

وی تصریح کرد: در این طرح که روزانه یک صفحه از قرآن قرائت می‌شود در ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن کریم است قوت بیشتری گرفته و روزانه یک جزء تلاوت می‌شود و در عید سعید فطر مراسم ختم قرآن کریم برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی مساجد استان اردبیل تسهیل در امر روخوانی و روان‌‌خوانی قرآن کریم، تعمیم فرهنگ انس و تلاوت قرآن کریم و زمینه‌ سازی ظهور و بروز مفاهیم والای قرآن در بین اهالی مسجد به ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد را از مهم‌ترین اهداف این طرح دانست و گفت: در راستای اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان بیش از یک‌هزار جلد قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح‌الجنان در مساجد استان توزیع شده است.

سقا از طرح تلاوت نور به عنوان کم هزینه‌ترین و فراگیرترین طرح قرآنی کشور یاد کرد و اظهار داشت: این طرح توسط ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور حمایت و پشتیبانی می‌شود.

انتهای پیام/62004/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول