اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد این استان خبر داد

کمک 204 میلیونی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای و کاردانش

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته کمک 204 میلیون تومانی برای تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان کار و دانش و فنی حرفه‌ای داشتیم.

کمک 204 میلیونی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای و کاردانش

عبدالمجید فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یکی از رسالت‌های کمیته امداد کمک به دانش‌آموزان محروم و مستضعف است.

این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کمک‌های کمیته امداد به دانش‌آموزان در سه بخش است که یک بخش آن به آغاز سال تحصیلی برمی‌گردد.

فرهادی افزود: در آغاز هر سال تحصیلی کمک‌های ما به عنوان هزینه پوشاک و لوازم‌التحریر و کتب درسی است که همه ساله چنین کمک‌هایی را داریم.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در طول سال تحصیلی کمک‌هایی به تعدادی از دانش‌آموزان مددجو در سرفصل‌های مختلف از جمله در بحث تقویت بنیه تحصیلی می‌شود.

فرهادی به کمکی که در همین سرفصل در سال گذشته به دانش‌آموزان کم‌بضاعت استان شده اشاره کرد و گفت: در سال گذشته کمک 204 میلیون تومانی برای تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان کار و دانش و حرفه‌ای داشتیم. 

این مسئول تصریح کرد: اما کمک سومی هم به دانش‌آموزان محروم و مستضعف در باب کمک به خوابگاه‌های دانش‌آموزی داریم که اکنون تعداد 7 خوابگاه شبانه‌روزی ما در استان زیر پوشش این کمک‌ها قرار دارند.

وی از کمک 173 میلیون تومانی مردمی در جشن عاطفه‌های سال گذشته گفت و اظهار کرد: این مبلغ به طور کامل از سوی کمیته امداد در اختیار مدارس برای توزیع در بین دانش‌آموزان مستضعف قرار گرفت.

انتهای پیام/2571/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول