اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

اعطای 63 فقره وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد بشرویه

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری تعداد 63 فقره وام کارگشایی به مددجویان و اقشار نیازمند این شهرستان پرداخت شده است.

اعطای 63 فقره وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد بشرویه

رمضان برمک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان دستگاه حمایتی و خدمت‌رسان برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان زیر پوشش خود، برنامه‌های مختلفی را تدوین و اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: به منظور حمایت و کمک به اقشار نیازمند و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد بشرویه در سه ماهه نخست سال‌جاری، تعداد 63 فقره وام کارگشایی به مددجویان پرداخت شده که ارزش ریالی آن‌ها 433 میلیون ریال بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه تصریح کرد: تعداد 80 فقره وام اشتغال در سرفصل‌های خود‌اشتغالی و مشاغل خانگی از محل منابع امداد و قرض‌الحسنه بانکی به مبلغ 3 میلیارد و 940 میلیون ریال به مددجویان زیرپوشش و جوانان بیکار جویای کار پرداخت شده که بر این اساس برای 112 نفر اشتغال ایجاد شده است.

برمک عنوان کرد: همچنین بالغ بر یک میلیارد و 581 میلیون ریال به عنوان بیمه‌های تامین اجتماعی روستاییان و عشایر به 343 نفر از مجریان اشتغال و زنان سرپرست خانواده پرداخت شده است. 

وی با اشاره به کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده از ابتدای سال‌جاری تاکنون گفت: بالغ بر یک میلیارد و 176 میلیون ریال در سرفصل‌های صدقات، اکرام، زکات و سایر کمک‌های مردمی از خیران و نیکوکاران جذب شده است.

بافت 22 تخته فرش توسط مددجویان کمیته امداد بشرویه

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه یادآور شد: در سه ماهه نخست سال‌جاری 11 حامی سرپرستی تعداد 17 یتیم را عهده‌دار شدند که ماهانه مبلغ 100 هزار ریال به ایتام کمک می‌کنند.

برمک از بافت 22 تخته فرش به متراژ 146.55 مترمربع توسط مددجویان کمیته امداد بشرویه خبر داد و افزود: ارزش ریالی فرش‌های تولیدی بالغ بر یک میلیارد و 42 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/69006/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول