اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تامین اعتبارات آب روستایی از محل فروش نیروگاه‌ها

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌شرقی با اشاره به حذف ردیف‌های بودجه از محل اعتبارات استانی گفت: قرار شده از محل فروش نیروگاه‌ها در کشور اعتبارات آب روستایی را تأمین کنند.

تامین اعتبارات آب روستایی از محل فروش نیروگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی صمدنژاد ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات مربوط به بخش آب در شهرستان بناب که با حضور جمعی از مدیران کل استان تشکیل یافته بود، با تأکید بر وجود بحران آب در استان اظهار کرد: با توجه به کاهش سفره‌های زیرزمینی، زدن چاه برای تأمین آب مورد نیاز روستاییان منطقه جوابگو نبوده و با تخصیص آب از محل انتقال آب به تبریز می‌توان مشکل کمبود آب روستاهای بناب را تأمین کرد.

وی با اشاره به وجود کمبود آب در روستاهای «زاوشت»، «روشت بزرگ» و «آلقو» در شهرستان بناب افزود: در صورت ادامه همین روند مجبور خواهیم بود آب را در روستای «آلقو» جیره‌بندی کنیم.

صمدنژاد با اشاره به حذف ردیف‌های بودجه از محل اعتبارات استانی افزود: قرار شده از محل فروش نیروگاه‌ها در کشور اعتبارات آب روستایی را تأمین کنند که با این وضع قطعاً مشکل آب روستایی به مراتب بیشتر از وضع فعلی خواهد بود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌شرقی گفت: اختصاص اعتبارات آب و فاضلاب روستایی از محل فروش نیروگاه‌ها به زودی پاسخگو و جوابگو نخواهد بود. چون که مراحل واگذاری نیروگاه‌ها به بخش خصوصی زمانبر بوده و حدود 30 سال است در این خصوص صحبت می‌شود.

صمدنژاد تصریح کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس با همکاری دولت در خصوص مشکل تأمین آب روستایی اهتمام جدی کنند که در صورت عدم توجه ویژه دو سال طول نخواهد کشید که با بحران شدید آب در روستاهای استان مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/60002/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول